Tak mě zase vyhodili z práce, tentokrát ještě ve zkušební době. Do hodnocení mi napsali:
Quick orientation in product X, but wrong communication within the team and inability to break away from the detail.
Jako fakt nevím jak při příštím pohovoru budu vysvětlovat proč jsem odešel, když ze stejných důvodů a jsem byl odejit i předtím (navíc jsem byl na hraně vyhoření...), ale to jsem dostal půlroční odstupné a ještě vybral podporu v nezaměstnanosti takže mám navíc díru v životopise. Navíc sebevědomí už definitivně v 3.1415926535...
Taky jsem nedodělal FIT VUT inženýra, udělal jsem všechny předměty a zbývala mi jenom diplomka, ale tu jsem nestihl protože jsem psychicky vyhořel a půl roku na pokoji jenom ležel a občas chlastal, pak jsem o rok prodlouženě se snažil dokopat k dodělání primitivní diplomky ale prokrastinoval jsem doma stejně a nic jsem neudělal. Po X letech jsem teď zas zkusil studium na VŠ od nuly bo mi nic už neuznali ale totálně jsem pohořel, protože jestli jsem kdysi po gymplu počítal integrály jako když bičem mrská, tak teď už jsem vše zapoměl a neměl jsem nakonec náladu se to učit, no 18 hadrů v zadeki, ještě že je český školství tak levný i pro debily jako já...
No, takže s takovou mojí životní vyřídilkou mi zbývá už jen lopata a nebo OSVČ a zkoušet cílit přímo na koncáky, tam není potřeba tolik komunikačních skills pokud se odhadne dobře cílová skupina. Jaký aplikace ale by se mohly hodit? Jako stačilo by mi nějak udělat abych měl jako OSVČ na konci měsíce tak 15 hadrů čistého, možná i míň. Dalo by se živit prodejem appek někde na android a podobných chujovin? Pro mě je hlavní být programátor, zůstat programátor, nebýt nic jiného, neztratit svoji definici, protože to je jako kdyby někdo z chtěl nacpat sračky do struktury přes memcpy, sice hovno se tam nakonec natlačí, ale pak to vše zhavaruje. Prostě raději být programátor za klidně i minimálku než třeba kopat kanál...