Deník nasraného studenta

lord z

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #75 kdy: 02. 02. 2015, 13:50:13 »
Zřejmě dobrej model :'(

Prakticka zkusenost ;)


peterTT

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #76 kdy: 02. 02. 2015, 14:12:47 »
Je to stejne k hovnu. Kopu balastu, co som sa ucil na skole su mi k nicomu, absoluuuuuuutne k nicomu. V praci programujem, a zatial som nevyuzil ziadne veci ako Fourierovu transformaciu (ano jeden semester bol taky posahany predmet - Signaly a systemy), nepouzil som Teoriu obvodov, nepouzil som VHDL, nepouzil som diferencialne rovnice, exponencialne funkcie, grupy, vselijake morfizmy, ziadne graficke algoritmy. Vyuzivam programovanie, co som sa naucil sam. A ak budem musiet nieco pouzit z hore vymenovaneho, tak si danu vec prestudujem odznovu, lebo od skoly uplynie isto vela rokov a zabudnem aj to co som nevedel. Tolko k tomu ;)


karel

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #77 kdy: 02. 02. 2015, 14:28:10 »

A zajimalo by me co se na SQL chces ucit ctvrt roku...

Překvapivě nic menšího, než seznámit se se všemi vymoženostmi běžného kvalitního SQL serveru, které se užívají a ovládají přes SQL.

no to si ale neodpovedel, otazka byla co se chces ucit ctvrt roku na sql, a ty tu placas neco o sql serveru, jabka vs hrusky
sice jedno bez druheho nadava smysla ale i tak, se nebudes ctvrt roku ucit sql ale to jak fakovat sql aby ti server v revizi kterou zrovna odpovidal v co nejkratsim case

karel

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #78 kdy: 02. 02. 2015, 14:32:43 »
Furierku jsem už pochopil, blbě jsem si opsal vzorec a nedával smysl... ale to je nakonec jedno. Právě jsem se vrátil ze zkoušky a jsem zklamaný z toho, na co se mě učitel ptal. Jaké můžou být báze (orotonormální a ortogonální) a co to znamená a u Furierky se mě ptal, jaké vlastnosti má (Posuv, měřítko, reflexe, konvoluční teorém, Parsevalův teorém)... přesně ty věci, které jsem se na tom celém neučil, protože mi totálně nění jasné, k čemu jsou a já se nerad bifluju. Úplně mě v tom topil. A ačkoliv si myslím, že jsem toho napsal o ostatním řekl dost, tak jsem dostal minimum bodů.

Měl jsem xkrát v předmětech, co je ortogonalita a ortonormalita, ale vždycky jsem to totálně vypustil, protože jsem znechucenej, když se musím bezkontextově šrotit takové věci.

Přiznal se, že prý když byl mladý on, tak protože měl fotografickou paměť, všechno se naučil, ale nerozuměl tomu. Tak teď už se ani nedivím.

//Pane učitel, jestli tohle čtete, tak to berte abstraktně, žádné jméno jsem nezmínil a nebudu :-)

ty jsi ale fouňa
to na co se tě ptal je právě důležité, dosadit do vzorečku zvládne opice, ikdyž znám spousty lidí kterým když zaměníš a za x tak se zavařej

karel

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #79 kdy: 02. 02. 2015, 14:38:39 »
Je to stejne k hovnu. Kopu balastu, co som sa ucil na skole su mi k nicomu, absoluuuuuuutne k nicomu. V praci programujem, a zatial som nevyuzil ziadne veci ako Fourierovu transformaciu (ano jeden semester bol taky posahany predmet - Signaly a systemy), nepouzil som Teoriu obvodov, nepouzil som VHDL, nepouzil som diferencialne rovnice, exponencialne funkcie, grupy, vselijake morfizmy, ziadne graficke algoritmy. Vyuzivam programovanie, co som sa naucil sam. A ak budem musiet nieco pouzit z hore vymenovaneho, tak si danu vec prestudujem odznovu, lebo od skoly uplynie isto vela rokov a zabudnem aj to co som nevedel. Tolko k tomu ;)

V tom pripade jste nemel chodit na VS jen vyhozeny cas/penize na programovani formularu ti staci kdejaka stredni


peterTT

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #80 kdy: 02. 02. 2015, 14:45:24 »
jo formularov tiez. ale tie peniaze zato stoja a aj to cloveka bavi. niekto ma Ing. a robi za par supov to iste co ja a je vysoko  pravdepodobne, ze tie veci co som vymenoval, nevyuziva takisto. A niekto ma PhD. je zavrety v skole v labaku za mizernu mzdu.

peterTT

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #81 kdy: 02. 02. 2015, 14:52:43 »
este ma napadlo. Pri IT staci 1.stupen z dobrej skoly. 2. stupen uz len pre tych, co sa naozaj budu venovat aj tomu, naco sa zamerali, alebo chcu sa uberat vedeckym smerom -PhD. Vela ludi urobi 2.stupen a skoncia povacsinou ako ti, co uz na 2.stupen nesli, a to maju este smolu, lebo ti s Bc. maju 2 roky naskok praktickych skusenosti. Zial je to holy fakt. Nj a titul k vyssej pozicii u IT nepomoze.

matfyzak

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #82 kdy: 02. 02. 2015, 15:06:00 »
Prave proto co delam, se pomerne casto setkavam a jednam s vysokoskolakama. Takze si dovolim mit pomerne slusnou predstavu o vysledcich naseho skolstvi.
Otazka je, cim je testujes. Pred cca 5 minutami jsem slysel v radiu starsi duchodkyni (pravdepodobne), ktera si stezovala:
Citace
Ta dnesna mladez s vysokymi skolami ani nevie, kolkokrat denne sa doji krava. Kedysi to vedel kazdy.

To podle me presne vystihuje tohle porovnavani skol. Mgr nebo Ing nevedi to, co vedeli i analfabeti v 16. stoleti nebo nekdo jiny s jinou skolou. Potrebuji to?

Tomáš Marný

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #83 kdy: 02. 02. 2015, 15:16:00 »
jo formularov tiez. ale tie peniaze zato stoja a aj to cloveka bavi. niekto ma Ing. a robi za par supov to iste co ja a je vysoko  pravdepodobne, ze tie veci co som vymenoval, nevyuziva takisto. A niekto ma PhD. je zavrety v skole v labaku za mizernu mzdu.

Jakože oba děláte totéž, ale šéf si řekne „to je vystudovaný inženýr, tomu bude stačit pár šupů, zatímco tamten to po třech semestrech zabalil, tak toho musím pořádně zaplatit, protože to je asi velmi perspektivní zaměstnanec, u něhož je vidět, že má píli, zodpovědnost a sílu k překonávání pracovních překážek a řešení netriviálních problémů a nepráskne hned do bot, jakmile mu něco nepůjde nebo ho to zrovna nebude bavit"? To si vážně myslíš?
Svatá prostoto! Jak říkám, poslední dobou mám pocit, jako by se s lidskou hloupostí roztrhl pytel.

peterTT

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #84 kdy: 02. 02. 2015, 15:35:59 »
no tvl, pleties hrusky s jablkami. to vobec nie je tak myslene. Ako koreluje VS titul s vyskou platu? Jo mozno tak v statnej sprave. Vidiet aj tie fronty ludi na pracaku s VS titulmi.
Radsej dam niekomu aj o 500e viac aj keby nemal titul, ale je chytry, mysli mu to a vie podrzat, ako keby som mal davat takemu, co vychodi skolu z hornej dolnej pre titul, viac-menej chlastal pocas skoly.
Ale 90%, aj to som pvoedal asi malo, skoncia ako administratori, programatori, dizajneri, a ti zvysni sa budu venovat tomu, co naozaj vystudovali - svoj obor. Je to zialbohu holy fakt...

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #85 kdy: 02. 02. 2015, 15:43:19 »
Vyse platu s titulem koreluje, coz ale neznamena, ze by plat byl urceny jenom tim, zda mas titul...
A lidi s VS na pracaku nic nedokazuji... coz by ti bylo jasne, kdybys nejaky cas studiu venoval ;)

peterTT

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #86 kdy: 02. 02. 2015, 15:48:38 »
no neviem ake mate skusenosti, ale ja mam Bc. a zarobim 2x tolko, ako clovek, ktory ma Ing. a vychodil skolu. Mam dokonca taky plat, aky mal jeden znamy pred 3 rokmi (ukoncenu VS) a to uz mal asi 10 rokov praxe za sebou. Ja mam asi 2 roky praxe.

Jimm

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #87 kdy: 02. 02. 2015, 16:19:41 »
Prosím nebavte se s ním, ten člověk má IQ 80 a myslí si že je bůh. Že je hlupák hlupákovi nevysvětlíte.

peterTT

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #88 kdy: 02. 02. 2015, 16:26:50 »
nj clovek s IQ 80 by nezarabal tolko kolko zarabam, asi tak :P

Jimm

Re:Deník nasraného studenta
« Odpověď #89 kdy: 02. 02. 2015, 16:34:20 »
Schválně sem hoď kolik vyděláváš, at víme kdo je chytřejší.  ;D  ;D  ;D