Zdravím přátelé, nedávno jsem měl štěstí, a nachytal alza system na váškách, kdy jednu položku prodavali cca za 25tinu ceny, nelenil jsem a jeden kousek toho to zboží jsem objednal. Na emajl mi došla potvrzující zpráva z jejich systemu (robot), že zakázku přijali a zpracovávají.
Vypada to jako rozpávka s dobrým koncem, nicméně dnes mi došel emajl :
Vážený zákazníku,
bohužel informační systém nesprávně zpracoval požadavky na zobrazení ceny, kde se chybně projevila měna v rámci kurzu. Jedná se o produkty, které nebyly zahrnuty do žádné speciální slevy. Cena je několikanásobně pod nákupní cenou. Cena tedy nebyla skutečná, proto nelze objednávky zpracovat. Rádi bychom s Vámi případné stížnosti řešili individuálně, proto se na nás prosím obraťte přes Kontaktní formulář sekce Stížnost.
Věříme, že tuto situaci pochopíte, a že nalezneme pro obě strany přijatelné řešení.
Vaše Alza
A tak se ptám po tom co jsem si pročítal trable např s vrácení w7 licencí, jestli mam si stát na svém a zboží chtít, nebo to nechat byt, respektive mám šanci?(jak velkou?) Jak byste postupovali vy?
Díky za názory ;-)
Patrik