muzu rict ze pristup k zakaznikovi je u O2 o svetelne roky napred
Ja mam zkusenost uplne opacnou. Pote co jsem si dovolil na O2 zavolat a zeptat se, za co mi bylo nauctovano 300,- navic k memu uctu tak jsem se dozvedel, ze je to za znovuzavedeni sluzeb, ktere mi byly odpojeny z duvodu neplaceni. K onomu odpojeni pry doslo tri mesice predtim, nezli sjem vyuctovani dostal, kdyz jsem teda od nich chtel vedet, kdy presne k odpojeni doslo a na jak dlouho, tak mi dotycny agent na lince rekl, ze to se mnou neumi resit a ze se mam domluvit na reklamacich. V naivni predstave, ze se me nekdo pokusi alespon vyslechnout jsem najednou zustal zkoprnele zirat, kdyz na mne do telefonu zacala bez pozdravu rvat nejaka neuroticka co ani neumela sklonovat, ze poplatek je naprosto opravneny a ze doslo k odpojeni sluzeb a to dokonce na vice jak mesic. Marne byly veskere moje pokusy o to cokoliv rici, protoze pokazde kdyz jsem se o to pokusil jsem byl okamzite zabit jejim bezbrehym kvokanim o tom samem. Kdyz jsem pochopil ze hubu jen tak nezavre zacal jsem na ni rvat, aby pochopila, kdo ze je tady zakaznik a kdo obycejna slepice na lince a jak by bylo zahodno se k zakaznikovi chovat. To se slepici zjevne nelibilo a zacala vyhrozovat a vezt duchaplne kecy o tom, jak se mnou ochotne situaci resi. Na to uz jsem nemel slov.
Muzu rici uprimne, ze zkusit na mne neco takoveho z oci do oci tak se asi neudrzim a jednu ji flaknu. Takhle rozcilenej jsem hodne dlouho nebyl. O dva tydny pozdeji na zaklade me zadosti o cislo pripojky kvuli zmene operatora volal nejakej jinej typek z O2, tak sem mu to hezky od plic odvypravel, typek se omluvil, slibil ze mi poplatek strhne z dalsi faktury, dostal jsem levnejsi net dvakrat rychlejsi za polovicni prachy a bylo. Navic jsem dostal kontakt primo na tohodle kluka, co byl ochotnej a nic nebyl pro nej problem.