Jsem-nejsem dobrej programátor?

hu

Re:Jsem-nejsem dobrej programátor?
« Odpověď #105 kdy: 12. 07. 2016, 00:55:52 »
Žena vždycky říká, že kdo chce, hledá způsoby, kdo ne, hledá důvody.

To sou moudra, bože můj! Nejíte vy taky vlašský ořechy na lačno?

To jsou moudra - univerzální odpověď na různá "moudra"
https://www.youtube.com/watch?v=M_8iMs_a2UE

Nekaz to vole, to je lidovy...

Bastard

« Odpověď #106 kdy: 12. 07. 2016, 06:35:14 »
Nevím, co vám vadí právě na tomhle. Zrovna s tím se dá souhlasit na 100%, ono to takhle totiž opravdu funguje. Kdo říká, že nemůže, ten většinou jenom nechce a trapně se vymlouvá.

Když už se tady chcete stírat videama z youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=z7-141-SpOA

hu

« Odpověď #107 kdy: 12. 07. 2016, 08:36:44 »

Bastard

« Odpověď #108 kdy: 12. 07. 2016, 09:30:10 »
Tak samozřejmě. Nezáleží na tom, co se tam říká, ale kdo to říká, jak to říká. Kdyby to říkal pán z billboardu v kravatě, tak by to uznal i "hu", který v žádném případě není povrchní ocas.

stdent

« Odpověď #109 kdy: 12. 07. 2016, 10:49:30 »
Taky nikdo neříká, že něco uměl. Studovat takovým způsobem, to radši nic, protože to bude k ničemu. Startovací věk kolem 18. roku má svůj význam. Nic tě nerozptyluje a můžeš se tomu věnovat. Pracovat při škole je obvykle nesmysl, protože pak ta škola asi moc kvalitní nebude.
Pracovat propri skole je to najlepsie, co moze student urobit. To, ze vy ste to nezvladal, je vas problem. Nezvalujte to nato, ze skola je o nicom

Pokud nechce nic umět, tak je to ideální kombinace. Po škole může rovnou zaplout do korporace k jemu podobným lemplům. Pokud máš čas na něco jiného než školu, tak samozřejmě k ničemu ta škola bude.

Jurdo

« Odpověď #110 kdy: 12. 07. 2016, 11:28:05 »