Jen pro zajímavost, v čem to odlišné chování operátorů spočívá?
Tak například blokují některé služby - třeba VoIP. Vypadá to, že na simku v modemu/routeru blokují příchozí hlasové pakety.
Jake hlasove pakety blokuji? Jaky typ provozu tim myslis? Pokud nedodrzuji sitovou neutralitu, CTU je spravnym mistem.
Ja mam spis pocit, ze prave tazatel vubec nevi, co vlastne KONKRETNE resi za problem a vymyslel si reseni jen na zaklade jeho neznalosti prave podstaty problemu.
Proc tazatel furt trva na nejake "identifikaci jako telefon"?
Proc tazatel neodpovida na doplnujici otazky?
Proc tazatel neni schopen identifikovat presnou pricinu problemu a nenecha si s tim poradit?
Proc tazatel doted nedolozil konkretni problem ktery resi?
Pokud tazatel nespolupracuje a trva si na svem nazoru, ktery vznika jen z jeho neznalosti, da se rict, ze mu neni pomoci.
Řeším jak nastavit LTE modem aby vypadal pro operátora jako mobil. Myslím, že to naprosto jasné a jednoznačné.
Prosím, pokud tedy víte jak nastavit nějaký LTE modem tak, aby se identifikoval jako mobil, poraďte mi. Nic dalšího se řešit nemusí.
Odkaz výše jsme poslal jako důkaz, že mobilní operátor identifikuje zařízení a dokáže podle toho upravit chování. Je irelevantní v tuhle chvíli řešit nějaké pakety nebo moralizování. Pokud budu řešit filtrování mobilních sítí, rád si nechám poradit, ale o tom tenhle dotaz není a ani to tu nechci řešit.