reklama

Poslední příspěvky

Stran: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Vývoj / Re:Nechápem tuto Go rutinu
« Poslední příspěvek od Mirek Prýmek kdy 21. 08. 2019, 20:36:57 »
Mně osobně by se líbil u korutin join jako na vláknech.
Jako každou druhou trivialitu si to musíš napsat sám pomocí sync.WaitGroup :)
12
Vývoj / Re:Nechápem tuto Go rutinu
« Poslední příspěvek od Idris kdy 21. 08. 2019, 20:31:03 »
Taky by hlavní vlákno mohlo čekat implicitně. Možností (špatných) je jistě bambilion.
To by mi prislo jako nejlepsi reseni. Minimalne by odpadly zmateni/dotazy jako byl tenhle...

...zas ale na druhou stranu by se objevily novy dotazy typu "nekde mi visi nejaka corutina, jak zjistim, ktera to je?". To si nevyberes :)
Mně osobně by se líbil u korutin join jako na vláknech.
13
Nabízím zakázku / Umělá inteligence - IN virtual world MINECRAFT +GREGTECH 6 !!!
« Poslední příspěvek od Ray_CZ kdy 21. 08. 2019, 19:27:34 »
Ahoj. Nedávno jsem shlédnul přednášku o umělé inteligenci, podklady brány převážně z knihy Life 3.0, kde překrásně pan Ing. Mgr. Jan Romportl, Ph.D přednáší vskutku zajímavým způsobem, i když je fakt, že toho chtěl říci daleko víc a občas se mu stávalo i to, že některé věci neřekl, nebo nestihl říct a stále si ale vzpomínal co ještě dodá :) O to by nešlo. Jde mi o to, že se zmínil o hře DOTA 2, kde proti hráčům hraje opravdu umělá inteligence. No a mne by zajímalo jestli je tu mezi vámi někdo, kdo by dokázal neuronovou síť stejně jako je u DOTA 2, použít pro hru MINECRAFT s modem Gregtech 6. Moc by mne zajímalo až kam by bylo možné zajít a jak by se postava ve hře vyvíjela, jak dlouho by jí vše trvalo, než by se vypracovala do HI TECH technologií. Jakým způsobem by reagovala na okolní virtuální svět. Předem díky za odpovědi. Pokud by byl zájem sbírat podklady, tak bych později rád založil tým pro další vývoj. Zamýšlím o zakoupení serveru, abychom mohli později testovat možné či nemožné.... Jen pro informaci, pracujícímu člověku trvá cca 3 roky než se vyšplhá na vyšší HI TECH technologie. Pro více informací o stejném zájmu prosím zkuste mi zasílat nápady na mail: ray2802@seznam.cz. Díky Ray.  https://youtu.be/PaLrrczJ5VI
14
Server / Re:Který NFS cluster pro replikaci na více strojů?
« Poslední příspěvek od drmartins kdy 21. 08. 2019, 19:16:55 »
a muzu se zeptat jak to mate resene?Alespon nastin pokud to je firemni knowhow :) ;)
15
Sítě / Re:Jak naroutovat< co je kapacitní
« Poslední příspěvek od Filip Jirsák kdy 21. 08. 2019, 18:59:52 »
kapacitní přípojka, ale je potřeba mít kapacitní download. Download jde přes satelit (který má dostatečně kapacitní pásmo
co je kapacitní  pásmo, kapacitní download a kapacitní přípojka?
V ČR se to nabízelo v době, kdy připojení k internetu vůbec nebylo běžné, domácnosti – pokud teda vůbec měly nějaké připojení – se připojovaly vytáčeným připojením přes telefonní linku, firmy měly třeba ISDN. Kdo potřeboval víc, potřeboval, aby k němu fyzicky vedl kabel nějakého ISP. Pokud někde bylo potřeba víc než ta telefonní linka, firma to mohla zaplatit a zároveň by kabel byl neúměrně drahý (protože by se musela udělat nová přípojka dlouhá několik kilometrů), bylo možné použít to satelitní připojení. Typický provoz koncového uživatele je dost asymetrický, mnohem víc je downloadu než uploadu (proto je možné nabízet asymetrické ADSL/VSDL, kde je poměr download:upload 10:1 nebo i víc). Takže pro upload stačila ta telefonní linka (která měla, když to šlo dobře, 56 kbit/s), download šel přes satelit (protože dostat signál ze země na satelit není taková sranda, jako dostat ho ze satelitu na zem, takže uplink přes satelit by byl výrazně dražší záležitost).

Kapacitní pásmo, přípojka, linka atd. tedy bylo myšleno to, že vám nestačila kapacita/rychlost vytáčeného připojení 56 kbit/s, ale potřeboval jste nějakou závratnou rychlost, třeba 512 kbit/s nebo 1 Mbit/s nebo dokonce ještě víc…
16
Vývoj / Re:Nechápem tuto Go rutinu
« Poslední příspěvek od Mirek Prýmek kdy 21. 08. 2019, 18:53:54 »
Taky by hlavní vlákno mohlo čekat implicitně. Možností (špatných) je jistě bambilion.
To by mi prislo jako nejlepsi reseni. Minimalne by odpadly zmateni/dotazy jako byl tenhle...

...zas ale na druhou stranu by se objevily novy dotazy typu "nekde mi visi nejaka corutina, jak zjistim, ktera to je?". To si nevyberes :)
17
Vývoj / Re:Nechápem tuto Go rutinu
« Poslední příspěvek od Idris kdy 21. 08. 2019, 18:50:09 »
Podle mě to je fakt jen vedlejší efekt, scheduleru prostě dojdou korutiny, což vyhodnotí jako deadlock a chcípne.
Asi mas pravdu. Ale kdyby chteli, tak by scheduler v tehle situaci klidne mohl udelat exit(0), ze :)
Asi ne, oni mají funkci pro obecnou kontrolu deadlocku, je jedno, jestli je korutin milion nebo nula, deadlock je prostě deadlock (z definice). Mohli by přidat další test na počet korutin, ale spíš nechtějí, aby se to používalo, protože na hlavní vlákno patří synchronizace. Taky by hlavní vlákno mohlo čekat implicitně. Možností (špatných) je jistě bambilion.
18
Vývoj / Re:Nechápem tuto Go rutinu
« Poslední příspěvek od Mirek Prýmek kdy 21. 08. 2019, 18:50:05 »
Ten styl je dost stupidní, rozhodně je mnohem lepší přečíst si radši něco o Heytingových algebrách a pak jen “přepnout” do FP.
Silne pochybuju, ze by tohle byla dobra cesta pro me :)))

Mne ten styl nevadi, jenom bych ho trochu zhustil no.
19
Vývoj / Re:Nechápem tuto Go rutinu
« Poslední příspěvek od Idris kdy 21. 08. 2019, 18:46:04 »
BTW jak jde učení závislostních typů?
Precetl jsem asi padesat stranek a pak jsem to musel odlozit kvuli jinym povinnostem a obavam se, ze az se k tomu vratim, tak budu muset zacit zas od zacatku, pac mezi tim detaily zapomenu :)

Ta knizka je stylove teda hodne zajimava :) ale nemuzu rict, ze by mi to uplne skvele vyhovovalo. Je to trosku moc rozvlacny na muj vkus. Uprednostnil bych o malicko min taskaric a vic vyklad k veci. Idealni mi prijde uroven taskaric, kterou ma Learn You Some (Erlang|Haskell) for Great Good!
Ten styl je dost stupidní, rozhodně je mnohem lepší přečíst si radši něco o Heytingových algebrách a pak jen “přepnout” do FP.
20
Vývoj / Re:Nechápem tuto Go rutinu
« Poslední příspěvek od Mirek Prýmek kdy 21. 08. 2019, 18:45:23 »
Podle mě to je fakt jen vedlejší efekt, scheduleru prostě dojdou korutiny, což vyhodnotí jako deadlock a chcípne.
Asi mas pravdu. Ale kdyby chteli, tak by scheduler v tehle situaci klidne mohl udelat exit(0), ze :)
Stran: 1 [2] 3 4 ... 10

reklama