Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
Nová témata / Jak správně nastavit DNS DMARC RUA / RUF záznam
« Poslední příspěvek od kopevi2 kdy Dnes v 13:13:57 »
Zdravím všechny a přeji hezké vánoce.
Chtěl bych se zeptat, jak má vyřešit hlášku "DNS DMARC RUA / RUF record not found." ze stránek https://dnschecker.org/dmarc-record-validation.php

Přiznám se, že jsem úplný laik, ale něco jsem si pogooglil, ale zdá se mi, že by to mělo být nastavené na zahazovat
viz.
Kód: [Vybrat]
_dmarc.littlehill.xyz TXT v=DMARC1; p=quarantine;
_dmarc.autoconfig.littlehill.xyz TXT v=DMARC1; p=reject; # a obdobné záznamy pro subdomény

Chtěl bych poprosit o radu, jestli je to takto ok, případně jestli bych neměl ty záznamy poupravit. Jedná se o mou soukromou doménu, kde si hraji. Zdá se, že to všechno fachá, ale přecejen chci to mít dobře nastavené, aby mi to neposílalo maily do spamu, nebo aby to někdo nevyužíval na posílání spamů. Děkuji za případné rady..
2
Server / Re:Whitelist pro mail server na zaheslované přílohy v PDF
« Poslední příspěvek od Ozi kdy Dnes v 13:11:01 »
OT: A co teprve, když používáš nějakou automatiku na vytěžování PDF faktur....odesílající korporaci to dáš vědět, že to heslo je kontraproduktivní, oni že GDPR, ty na to, že mezi právnickými osobami je GDPR irelevantní...
3
Už je to opraveno.
4
Sítě / Pokles rychlosti O2 DSL připojení na ~0,5 MB
« Poslední příspěvek od Brumla kdy Dnes v 11:57:33 »
Čau,