5
« Poslední příspěvek od chan_hfc kdy Dnes v 15:44:33 »
Tak konečně, po několika dnech, z Metronetu vylezlo srozumitelné a smysluplné vysvětlení:
došlo mezi společností METRONET s.r.o. a JON.CZ s.r.o., mimo jiné, i k postoupení Vaší zákaznické smlouvy ve smyslu ustanovení § 1895 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Souhlas s postoupením smlouvy jste společnosti Metronet poskytl v době podpisu smlouvy, viz Všeobecné obchodní podmínky telekomunikační sítě Metronet, bod Trvání smlouvy, článek 13.
§ 1895
(1) Nevylučuje-li to povaha smlouvy, může kterákoli strana převést jako postupitel svá práva a povinnosti ze smlouvy nebo z její části třetí osobě, pokud s tím postoupená strana souhlasí a pokud nebylo dosud splněno.
V tomoto světle se to zdá být v pořádku. Nechápu, proč to tam, sakra, nenepsali rovnou. Jejich úrověň komunikace se zákazníky je naprosto otřesná.
Dále mi napsali
Mrzí mě, že Vás postoupení smlouvy znepokojilo, nicméně vše bylo naplánované tak, aby na zákazníky byla kladena co nejmenší zátěž. Parametry ani cena služby se nemění.
S tím kladením co nejmenší zátěže se to asi úplně nepovedlo...