1
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od nonius kdy Dnes v 19:14:19 »Více zařízení výrazně zlepšuje bezpečnost, ale spousta lidí už má jen telefon. Myslím, že to je to, co se banky snaží hlavně řešit, kromě ceny posílání SMS. V případě, že se uživatel přihlašuje z prohlížeče a na tom samém mobilu taky přijímá SMS s potvrzovacím kódem, tak můžeme přechod na mobilní aplikaci jako zlepšení. Ty možnosti bych setřídil podle bezpečnosti takto:
- prohlížeč na mobilu a SMS přijatá na stejném mobilu
- mobilní aplikace, která zadává i potvrzuje platbu
- prohlížeč na počítači a SMS přijatá na mobilu
- prohlížeč na počítači a potvrzení v mobilní aplikaci
- prohlížeč na počítači a potvrzení v mobilní aplikaci, která umožňuje pouze ověření
ČSOB má dvě aplikace do mobilu. Jednou se dostanete do mobilního bankovnictví a druhá (Smart klíč) je na ověření jak mobilního bankovnictví tak i bankovnictví přes prohlížeč.