1
Server / Re:Ako spraviť noreply e-mail?
« Poslední příspěvek od hknmtt kdy Dnes v 14:52:18 »To ti moze fungovat mozno ak mas 10 uzivatelov ale ked ich mas tisice tak mas urcite dedikovany system pre support a nemozes riesit kazdy "blby" email. Duplom nie ak ide o systemove oznamenia.
Jak máš tisíce uživatelů, tak plýtvat časem každého z nich, aby si dohledával kdo ví kde nějaký kontakt, kam něco nahlásit, je skoro trestuhodné. A řeší se to tak, že emaily chodí do ticketovacího systému, který to přefiltruje a vytvoří tickety. Ale to zase znamená, že je nějaká adresa ticketovacího systému, a ta může být jako odpovědní pro ten servisní email.
To uz je ale vlastyna implementacia, ktora nema s povodnou otazkou nic spolocne. Nech si ludia riesia tikety ako chcu, ale povodna otazka bola uplne o inom.