1
Server / Re:Jak s webhostingem řešit únik dat zákazníků?
« Poslední příspěvek od Poch1953 kdy Dnes v 22:03:38 »Hlásím, že debatu je možné uzavřít, u Wedosu se pohly ledy (asi čtou Roota :-) a začali jednat. Potvrdili mi, že začínají obesílat zákazníky, kterých se únik může týkat.
Přikládám část mailu, který mi přišel dnes večer:
Přikládám část mailu, který mi přišel dnes večer:
Citace
...Je mi velmi líto, že vaše hlášení nebylo včas správně zpracováno, a omlouvám se za jakékoliv komplikace, které to mohlo způsobit.
O situaci jsem byl informován kolegou a okamžitě jsem se zasadil o důkladné prošetření celé situace. Zjistili jsme, že došlo k pochybením v interních procesech, která vedla k tomu, že vaše upozornění nebylo včasně ani adekvátně řešeno, kvůli nepřítomnosti jednoho z kolegů. V důsledku tohoto přijmeme personální opatření, abychom zajistili, že v budoucnu budou naše bezpečnostní standardy i reakční doba odpovídat těm nejvyšším nárokům.
Osobně dohlédnu na zavedení dalších kontrolních mechanismů a posílení našeho bezpečnostního týmu, abychom podobným problémům předešli. Vaše hlášení nám umožnilo nejen odhalit konkrétní incident, ale také výrazně zlepšit naše interní procesy a tím zvýšit úroveň zabezpečení pro všechny naše zákazníky...