...Ani dnes nemají VRT v jiných relacích, než cca Berlín-Praha-Vídeň ekonomicky prakticky žádné opodstatnění...
Ono je to o to veselejsi, ze tu predevsim ti dementni politici blaboli o vrt a rychlosti 200km/h ... Pricemz rychlosti kolem 200km/h zvladala parni trakce.
Vrt je za me 400+, vyzaduje to samozrejme extra trat (pomijim maglev), na kterou bezne vlaky vubec nesmi (protoze by tu trat jednoduse znicily) a rychlostni vlaky prozmenu nejsou shopne provozu po beznych tratich, protoze se neudrzi na kolejich v obloucich.
A jak si zminil, takova minimalisticka vzdalenost zastavek je 100km.
Coz pochopitelne zcela jednoduse implikuje, ze jediny zpusob jak by u nas neco takoveho mohlo vzniknout, je kompletni vedeni pod urovni terenu. Zadna jina mozna varianta neexistuje.
Je to o to legracnejsi, kdyz si uvedomis, ze prumerna rychlost zeleznice u nas se bude pohybovat nekde kolem 30km/h ... Ne, timhle zpusobem dopravy vazne nebude nikdo jezdit jinak nez aby detem ukazal ze i takhle se za cisare pana (jen asi tak 2x rychlejs) cestovalo.
...
Ako som pisal, tak dnesna AI je potom na urovni mediora s velmi dobrymi teoretickymi znalostami.
lol ...