Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
Studium a uplatnění / Studium sítí a serverů na vysoké
« Poslední příspěvek od SirWoof kdy Dnes v 04:38:30 »
Zdravím, blíží se čas, kdy si budu muset už pevně vybrat, co studoval dál. Momentálně studuju Elektronické Počítačové systémy na průmyslovce, což je všehochuť IT a nejvíce mě chytli počítačové sítě a operační systémy.
Jaké jsou mé možnosti?

Jako osobní kandidáty beru informatiku na MUNI a VUT, kde bych se zaměřil na předměty se sítěmi a pod, a ideálně pak šel na magistra, kterého mají na sítě obě školy. Dále je možností VUT FEKT obor Telekomunikace, kde bych byl přijat bez přijímaček, ale zas mě lehce děsí poměr elektra s IT. Potom možná ještě VŠB v Ostravě, kde je taky obor na sítě už v bakaláři
2
Nová témata / WealthyPot Blog: Your Guide to Budgeting and Investing
« Poslední příspěvek od WealthyPot kdy Dnes v 03:08:48 »
WealthyPot blog offers an innovative financial blog focused on helping readers with practical advice, valuable suggestions, and successful tactics for financial success. Covering diverse topics of fields including budgeting, portfolio building, personal savings, and long-term saving, the site is dedicated to simplifying complex financial concepts for everyone at all levels. Whether you aim to enhance personal finances, dive into exciting investment opportunities, or create a safe financial future, WealthyPot platform serves as your trusted guide. click here. Stay informed, take charge!
3
Server / Re:Oprava číslování md127 na md0
« Poslední příspěvek od RDa kdy Dnes v 02:57:39 »
https://www.pslib.cz/milan.kerslager/RAID_v_Linuxu#Zm.C4.9Bna_preferovan.C3.A9ho_minor_number

Jestli to dobre chapu, tak --update=super-minor bude fungovat jen pri rucnim sestaveni pole, takze musite udelat --stop, a pak --assemble a pokud nemate mdadm.conf, tak vylistovat komponenty pole (uvidite v cat /proc/mdstat pred stopem), a pak uz hura do nastaveni.