Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
Vývoj / Re:Přechod z Javy na Rust. Ano či ne?
« Poslední příspěvek od Kit kdy Dnes v 01:37:59 »
BTW je pravda, že nemám v úmyslu se živit programováním, ale kdybych nastupoval teď na vysokou školu a chtěl se živit programováním, rozhodně bych šel právě do Rustu. Dokonce bych i doporučoval Rust na vysoké škole také vyučovat.

Co se týká Javy a C++, tak jsou dneska samozřejmé hvězdy a ještě dlouho budou, ale i tyto jazyky nějak začínali.

Zrovna studuji XProc, který podle mne skoro nikdo nezná, ale rozhodně je zajímavý. Je důležité si rozšiřovat obzory i směrem, který je mimo majnstrým. Zatím si však komerčně vystačím s PHP a XSLT.
2
« Poslední příspěvek od novomente kdy Dnes v 01:10:40 »
Rust je poměrně novým jazykem a řekl bych, že má budoucnost. Nemyslím si, že by byl náhradou Javy, ale spíš náhradou C++. Pokud bych byl začátečníkem, tak bych do Rustu šel.

No právě. Rust je nový a věřím, že má budoucnost. Java je již prozkoumaná snad ze všech stran. Ale mladost Rustu umožní vymýšlet nové programovací techniky. Kdo ví? Třeba na něco zajímavého přijdu.

BTW je pravda, že nemám v úmyslu se živit programováním, ale kdybych nastupoval teď na vysokou školu a chtěl se živit programováním, rozhodně bych šel právě do Rustu. Dokonce bych i doporučoval Rust na vysoké škole také vyučovat.

Co se týká Javy a C++, tak jsou dneska samozřejmé hvězdy a ještě dlouho budou, ale i tyto jazyky nějak začínali.
3
« Poslední příspěvek od balkovic kdy Dnes v 00:20:09 »
Zdravim.

Měl bych dotaz. Bylo by dobré přejít z JAVA na RUST? Už někdo z vás přešel z jiného jazyka a začal se věnovat výhradně RUSTu?

nm

Nemusíš prechádzať, dá sa to používať paralelne. Ak si naučený používať funkcionálne vlastnosti Javy, na Rust to nie je až taký skok. A je to veľmi uspokojujúce, vidiet program napísany v rust-e, ktorý proste nepadá na výnimkach a je rýchly.