Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
Studium a uplatnění / Re:idelaní střední škola, nejlepe, kde se učí Python
« Poslední příspěvek od Jožka Niemand kdy 03. 02. 2026, 23:42:47 »
Přesně. Nejlepší lidé v oboru, které jsem potkal byli samouci. Já jsem taky samouk.

Také jsem začínal jako samouk. Abych později na VŠ viděl, kolik důležitých věcí jsem byl přehlížel. A matematika, resp. matematické myšlení rozvinuté při jejím studiu, mi neskutečně pomohlo. A pomáhá mi to dodnes - mimo jiné vidět, kolik špatného kódu lidi vyplodí - zejména samouci a nedouci.
Další užitečná schopnost je cit pro jazyk. To také u většiny chybí. Jak chce někdo napsat čitelný, elegantní program s minimem chyb, když se neumí čitelně, elegantně a srozumitelně vyžvejknout ani ve svém rodném jazyce...
2
Studium a uplatnění / Re:Ideální střední škola, nejlépe, kde se učí Python
« Poslední příspěvek od Zuk kdy 03. 02. 2026, 22:46:23 »
Než syn dostuduje, budou 99% věcí programovat roboti a dohlížet na to bude jen pár seniorů. Ostatní si budou hledat práci v jiných oborech..
3
« Poslední příspěvek od a6b kdy 03. 02. 2026, 21:45:32 »
Můj syn je na Gymnáziu, v prvním ročníku, Python se naučil už dříve sám a je dost pokročilý. Kdyby ale chtěl, mohl by na Gymnáziu z Pythonu maturovat. Takže Python a Gymnázium se nemusí vylučovat a všeobecné vzdělání je dnes asi lepší sázka na budoucnost, než it střední škola. Maturitu proto syn plánuje z matematiky a fyziky nebo chemie. Z IT ne, i když z něj by odmaturoval už teď.

to je radost, kdyz mu jde matika tak at studuje matiku, to programovani pujde s tim ruku v ruce. ale matika a fyzika je vic nez jen it.
4
Studium a uplatnění / Znalosti středoškoláků o síťové bezpečnosti
« Poslední příspěvek od a6b kdy 03. 02. 2026, 21:43:27 »
dcera je na jazykovem gymplu a nachystala si anglickou prednasku o digitalni stope co nechavame na internetu.