11
Odkladiště / Re:Zkušenosti s internetovým bankovnictvím
« Poslední příspěvek od kanoe22 kdy Dnes v 10:14:32 »@hmmmw: Super. Až je pošle k šípku víc lidí (jako že pošle), třeba se jim rozsvítí. Zase z druhé strany je fakt, že korporáty občas uvažují poněkud specificky, takže se třeba pletu. Ale určitě je třeba tu vazbu dávat a nenechat jim to projít jen tak.
Vazne si myslis ze akykolvek korporat, vratane bank, riesi feedback od jedneho cloveka? Tie rozne formulare tam nikto necita, nejaky robot to skategorizuje a to je vsetko. To iste ked to tam za teba vyplni ta pani na pobocke, ktora tiez len vyplni nejaky formular na zrusenie uctu s kolonkou dovod zrusenia, ktora mozno zostane prazda alebo tam napise to co z teba vypadne.
Korporaty riesia az pri pravidelnych vyrocnych/stvrt rocnych spravach ze zrazu maju o x/xx percent menej zakaznikov (resp stagnuju, lebo pocet prichadzajucich sa rovna odchadzajucim). Vtedy sa vedia pozriet na feedback, dovtedy sa k tomu stavaju stylom "collect now, (maybe) process later".