D3Soft s.r.o. s dodávkou poskytuje i podklady, tam je jasně uvedené, že to jede s SQL 2005/2008.
Chápu, že verzi 2012 museli prověřit, což u OSM! let starého software není nijak divné, spíš se divím, že naúčtovali jen deset minut, nejspíš to opravdu ověřovali = konzumovali čas zaměstnavatele = vznikl důvod pro fakturaci.
Takova faktura na takovyhle "support" je nejjednodussi a nejefektivnejsi zpusob jak se zbavit nezakaznika - zmetka a vohnouta ze kteryho nikdy nic nekapne a jen otravuje s takovyma dotazama.
Je to tak, 20% zákazníků generuje 80% zisku, pokud je někdo vohnout, co ani drobný peníze nedá, pak šup s ním ke konkurenci, třeba se jim ho podaří zkásnout, proč ne. Mohou mít lepší obchodní model a z původně špatného zákazníka vygenerovat obrovský obchod. Ale nenecháme se zneužívat.
Obchod musí být WIN:WIN, záměrně provozovat WIN:LOSE je kontraproduktivní, to ať si dělají jiní.
V podobných případech zákazníkovi řekneme, že nejmenší účtovaná částka je první hodina a že pokud chce pomoci, musí alespoň e-mailem poslat objednávku.
Pak je tu jiný rozměr, pokud je obchod WIN:WIN, není nic špatného na tom, nechat se ukecat na nějaké extra služby nebo školení, to je pak jiná a zákazníci to oprávněně chtějí. Samozřejmě, práce každého nákupčího je říkat "Je to moc drahé, je to moc drahé, přidejte ještě, přidejte ještě!", no a práce obchodníka je říct "Víc už slevit nemůžeme a nic dalšího přidat taky ne, tohle je limit, za který se nám to ještě vyplatí prodat!", ono to tak musí být, protože obchodník nerobalí karty a nedá rovnou nejlepší cenu.
Že to někdo nechápe, není můj problém.