Proč tolik matematiky?

green lantern

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #420 kdy: 01. 07. 2014, 19:01:14 »
Tak se budu muset forknout na nespocetne mnoho kopii... :-)
hura. podstata toho je, ze ses zaroven ve stejny okamzik naucil ze tvoje semantika clone je neuplna, takze si soucasne unwindnul stack(udelal si backtrace) a zavedl novou semantiku puvodniho clone() jako atomicky { exec(self s novou semantikou) clone() }

Mozna by to slo i bez novy semantiky:

- provedu fork() ktery vytvori nekonecny ale spocetny pocet kopii

- kazda kopie provede ten samy fork

- tohle se opakuje nekonecne krat

- ve vysledku bych (doufam ;)) mel dostat nespocetne mnoho kopii



ohlol

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #421 kdy: 01. 07. 2014, 19:07:51 »
to je jen specialni pripad. potratil si pri tom cast, kde zakazes puvodni semantiku clone()

ohlol

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #422 kdy: 01. 07. 2014, 19:13:00 »
for the record...
google: infinityzero = 24900; zeroinfinity = 253000

ohlol

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #423 kdy: 01. 07. 2014, 19:17:31 »
google... "zero-infinity": 188000;  "infinity-zero": 181000; "infinityzero": 7500; "zeroinfinity": 23300

win

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #424 kdy: 01. 07. 2014, 19:21:23 »
ja jsem dukaz toho, ze dokazes pochopit TIL i presto, ze se odmitnes naucit celou algebru.
Tak jiste, v Brne se uci (a primarne rozviji) na filosoficke fakulte :)
nevsim sem si, ze by FI prejmenovali na fildu a prebarvili zlutou knihu.


win

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #425 kdy: 01. 07. 2014, 19:24:49 »
to je jen specialni pripad. potratil si pri tom cast, kde zakazes puvodni semantiku clone()
teda s ohlolem to melo byt napsane spis tak nejak?
gratuluji k lobotomii. prave jsi si vyrobil 2x TIL in the box paradox.

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #426 kdy: 01. 07. 2014, 20:10:47 »
- ve vysledku bych (doufam ;)) mel dostat nespocetne mnoho kopii
Ne. Spocetne mnozstvi spocetnych veci je porad jenom spocetne mnozstvi veci :)

nevsim sem si, ze by FI prejmenovali na fildu a prebarvili zlutou knihu.
TIL uci profesor Materna, filosof, zamestnanec Filosoficke fakulty.

AA

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #427 kdy: 01. 07. 2014, 20:21:09 »
Tak to by byla teorie. Jak by podle Vás měl onen kariérní řád vypadat prakticky?
Úplně stejně jako všude jinde - učitel začíná po škole víceméně rutinní prací, postupně je mu dávaná větší volnost a když má výsledky, postupně se z něj stává metodik. Prvně pro město, pak pro okres, kraj, republiku.

Nejen že se učitelé musí kontinuálně vzdělávat, ale to vzdělávání by měli řídit učitelé, kteří měli ve výuce dobré výsledky. A metodické řízení samozřejmě musí být spojeno s podstatně lepší mzdou a prestiží.

Takže pouze obecné plky, což se dalo čekat. "Rutinní práce", "větší volnost", "kontinuálně vzdělávat" - to jsou pojmy jako z usnesení sjezdu KSČ. Vřele doporučuji zajít se podívat do nějaké průměrné školy a poptat se, co je trápí. Parchanti na školu úplně kašlou a mají učitele v lepším případě za divné, nezáživné tajtrdlíky, kteří pořád otravují jakýmisi nepochopitelnými bláboly, v čemž je rodiče zhusta podporují. Běda ale, když má jejich poklad pocit, že mu bylo ublíženo. Tuhle jeden zlobil a když dostal poznámku, tak si ji vyzmizíkoval - prý ji dostal neprávem; táta zaběhl do školy třídní byla nakonec ráda, že ji nevyhodili. Škola je bojiště, kde obstojí jen ti nejodolnější, ideály jdou stranou. Jde o to udržet si kázeň, jinak vás převálcují, a tuhle schopnost vám žádné formální vzdělání nedá, ani to kontinuální. No a kdybyste chtěl zažít skutečný adrenalin, navštivte nějaké učiliště nebo integrovanou školu. V případě zájmu mohu posloužit detaily. Jo - ještě byrokracie. Na co není papír, jako by nebylo. Čím víc kompjútrů, tím více papírů, ale to je asi všude.

Breberka

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #428 kdy: 01. 07. 2014, 20:59:00 »
Jedine problem je, ze humanitni neschopni administrativni buzeranti zrusili fyzicke tresty.  Kdo na zakladce zlobil, dostal od ucitelky pravitkem po rukach a jak kurva drzeli vseci hubu a delali domaci ukoly. Dneska je to samej hipster, rocker, buzerant, hip hopak s ksiltem, samponek s blond hrivou s nazehlenou ofinkou, drsnej partyzan atd...

win

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #429 kdy: 01. 07. 2014, 21:29:14 »
Jedine problem je, ze humanitni neschopni administrativni buzeranti zrusili fyzicke tresty.  Kdo na zakladce zlobil, dostal od ucitelky pravitkem po rukach a jak kurva drzeli vseci hubu a delali domaci ukoly. Dneska je to samej hipster, rocker, buzerant, hip hopak s ksiltem, samponek s blond hrivou s nazehlenou ofinkou, drsnej partyzan atd...
starnes :) tahle generace? http://www.infinitelooper.com/?v=pzjPc3nBcr4
ted je v mode optimismus, takze dubstep a ne rock. http://www.infinitelooper.com/?v=Zgep8PCS01k

hezkej vecer.
http://www.infinitelooper.com/?v=_czut8jiCGU

Breberka

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #430 kdy: 01. 07. 2014, 22:36:38 »
jezis marja, dup step, to je jak ked sosed reze na cirkularce o vikendech rano a mam to zadarmo

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #431 kdy: 01. 07. 2014, 22:55:49 »
Takže pouze obecné plky, což se dalo čekat. "Rutinní práce", "větší volnost", "kontinuálně vzdělávat" - to jsou pojmy jako z usnesení sjezdu KSČ.
A co bys jako jako chtěl slyšet? Sedne si na třetí židli zleva, dá si levou nohu přes pravou v úhlu 35 stupňů a z tašky vytáhne blok modré barvy (Pantone 2736C)?

Vřele doporučuji zajít se podívat do nějaké průměrné školy a poptat se, co je trápí.
Mno... Aniž bych zabíhal do detailů, můžu tě ujistit, že s místním gymnáziem jsem v dost úzkém kontaktu. Naposledy jsem tam byl něco řešit dneska odpoledne.

.

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #432 kdy: 01. 07. 2014, 23:45:11 »
Mno... Aniž bych zabíhal do detailů, můžu tě ujistit, že s místním gymnáziem jsem v dost úzkém kontaktu. Naposledy jsem tam byl něco řešit dneska odpoledne.
Odborná konzultace pro posílení morálky učitelů matematiky?

win

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #433 kdy: 02. 07. 2014, 07:44:26 »
problem je v tech semantikach skolstvi jako eticke komise predavani vedomosti, ktera je etickou komisi semantice vyzkumu, ktery ma etickou komisi be evil. do no evil. akorat pozor na semantiky. v puvodni musi zustat zachovany kruh blazinec = kriminal = vyzkumak, jinak zakazes existenci mysleni. takze je to body-mind problem pokud se nikdy nepodari vyvratit, ze vesmir je konstruovan TIL pricipem.
jenze jak vypada flagrantni poruseni s benignim ohrozenim liberated borga? jako borg fabrika na liberated borgy co stavi fabriky na borgy.

win

Re:Proč tolik matematiky?
« Odpověď #434 kdy: 02. 07. 2014, 07:48:07 »
...fabrika na liberated borgy co stavi fabriky na borgy.
teda je tam chyba.
...fabrika na liberated borgy co stavi fabriky na borg fabriky.