webhope: a tutorial praxi neobsahuje? mas tam modelove priklady, jak na to
na zadne rozumne skole te nebudou tri mesice ucit teorii v programu / programovacim jazyce, aniz bys nedelal praxi (treba uz v prvni hodine zakladu programovani se ucis pracovat s pointery)
co se tyce treba winapi - existuje k nemu dokumentace, takze pro programatora to problem neni... samozrejme je pravdepodobne, ze se tam s nejakym problemem setka, ale diky tomu, ze v tom jazyce umi, tak to pro nej problem nebude, takze to, co se ti tu snazime rict uz hodne dlouho -> dokud nebudes umet zaklady, nepoustej se do nejakych rozsireni
nauc se poradne zaklady, praci s ukazateli (ne, bez toho se fakt nikam nehnes), jak se definuji blbe struktury a nesnaz se to tady obkecavat... neres unicode, v 99% tutorialu bude ANSII, pri programovani konzolovych aplikaci taky budes vetsinou resit jenom tohle
a propos, nikdo (krome nejakych soutezi) po tobe nebude chtit, at to vsechno umis z hlavy... i kdybys neumel syntaxi, tak musis byt schopen najit, jaka je, jak se dana vec pouziva... nechceme te tady odrazovat od programovani, prave naopak, tim, ze budes umet dobre zaklady, pro tebe bude jednodussi se naucit zbytek (pak to totiz dopada tak, ze programy v c++ maji zdrojak podobny tvemu, programatori nevi, jak funguji sablony, michaji dohromady referenci a dereferenci, v jave vsude davaji sychronized a staticke metody, poradne ani nevi, jak se pouzivaji singletony, v php bastli aplikacni logiku s prezentacni vrstvou atd.)