K čemu školy?

lmnovak

Re:K čemu školy?
« Odpověď #165 kdy: 27. 05. 2014, 19:31:26 »
Pokud jde o teorii kvůli teorii samotné, tak je to úplně jedno, protože konkrétní aplikace dané teorie se neplánuje.


.

Re:K čemu školy?
« Odpověď #166 kdy: 27. 05. 2014, 19:45:48 »
Člověk pro praktické uplatnění znalost obecné teorie nepotřebuje, stuidum z konkrétních příkladů je daleko efektivnější, nehledně na daleko nižší náklady na zaměstnance, čím jednodušší systém, tím lépe jsou zaměstnanci nahraditelní, tím nižší jsou náklady i potřebná míra jejich specializace a tím lépe funguje firma, jinak řečeno, teorie je nepřítelem zaměstnavatele, to si z vás téměř nikdo nevědomuje, zdeformovala vás VŠ. Za mě vztyčený prostředníček všem teoretikům, vědecký sektor mě nezajímá.

lmnovak

Re:K čemu školy?
« Odpověď #167 kdy: 27. 05. 2014, 20:26:13 »
Právě někdo s teoretickým základem je vždy lepší než někdo bez něj. Efektivnější to být nemůže, protože u praktických věcí máš plno omáčky kolem, která ti nic nedá. Proto nebudeš na VŠ ztrácet čas s tou omáčkou, když tam máš chytré lidi. Takže u běžný firem plné blbců asi teorie bude k ničemu. Je otázkou, jestli firmy plné blbců jsou dobrý celkový směr. To to rovnou můžeš dělat jako outsourcing.

.

Re:K čemu školy?
« Odpověď #168 kdy: 27. 05. 2014, 20:51:03 »
Mýlíš se, očividně ti chybí zkušenosti, je efektivnější mít jednoduchý algoritmus, který je schopna provádět i cvičená opice za minimální mzdu, než komplexní systém vyžadující experty v oboru, pro drtivou většinu startupů a firem s nízkou kapitalizací je jakýkoliv jiný krok nevhodný a pokud firma úspěšně překoná první obodbí je otázkou zdali je rozumné v obodbí růstu razit cestu zkvalitňování služeb/výrobků zvyšováním nákladů při koexistující konkurenci.

lmnovak

Re:K čemu školy?
« Odpověď #169 kdy: 27. 05. 2014, 21:00:07 »
Tak to chápu. Běžně chodím do firem plné blbců, která právě používají tenhle systém. Já jim to neberu, jen nemůžou konkurovat něčemu pořádnému. Což ani nemusí, protože není čemu. Spíše jsem to bral, že dělat věci hloupě, mít špatné školství a vyzdvihovat kvantitu před kvalitou je dost o ničem. Jako pro zemi a lidi v ní. Dříve by mě nenapadlo, že je to tak moc rozšířené.


Re:K čemu školy?
« Odpověď #170 kdy: 27. 05. 2014, 21:07:17 »
jen nemůžou konkurovat něčemu pořádnému. Což ani nemusí, protože není čemu.
Dyť to říkám, že svět pořád čeká, až ho spasíš svými geniálními výzkumy a vynálezy. Jenže ty místo toho, abys s nimi přišel, jenom žvaníš na netu...

nojono3

Re:K čemu školy?
« Odpověď #171 kdy: 27. 05. 2014, 21:14:53 »
Nemíním zde příliš zasahovat do této diskuze, ale přece
1. nikdo přece nenutí nikoho jít na VŠ, konec konců to studium platí ostatní
2. pokud dobře počítám, tak letošní absolventi VŠ (r. 1990) jdou do důchodu 2059, čili za docela dost let a kdo ví, jaké technologie budou pak atd...
3. programování není práce na celý život, obvykle se končí mezi 30-40 lety a IT není jen programování, že...
4. studium má kromě poznání řadu výhod ( stát platí zdravotní, studenti i rodiče si odečítají něco od daní, tramvajenka atd.) ale i nevýhod, např. studium se již nepočítá do důchodu čili viz 1
5. programování není nic jiného než házení lopatou, dobře placené a kvalifikované, ale nic více, kdo nechce házet lopatou, má přece možnosti UI, UTIE, další ústavy akademie atd.
6. pokud jsou v ČR téměř všichni pedagogové senilní blbci ( jak je možno se zde dočíst), pak existují i jiné školy třeba MIT i jiné školy by se našly
7. asi není žádný problém zjistit si o úrovni škol více, pohledat atd...ale možná bude trochu problém studovat kvalitní školu + dělat na půl úvazku či na celý atd...
8. docela by mne zajímalo, co Imnovak studoval


lmnovak

Re:K čemu školy?
« Odpověď #172 kdy: 27. 05. 2014, 21:18:58 »
A co z toho tedy plyne?

nojono3

Re:K čemu školy?
« Odpověď #173 kdy: 27. 05. 2014, 21:23:35 »
že by člověk měl uvážit, co tedy chce
kvalitní školu a pak třeba zajímavé místo, ale ne plno peněz
méně kvalitní školu a při ní pracovat
žádnou školu a hned pracovat
jít na MIT
uvážit že studuju pro dalších 45 let
docela  by mne zajímalo, co máte za školu...



iwtu

Re:K čemu školy?
« Odpověď #174 kdy: 27. 05. 2014, 23:03:58 »
@Imnovak Tvoje argumety vychadzaju iba z Tvojej mizernej praxe. VS skola je dobrovolna. Dobrovolne veci su na svete preto, aby si clovek mohol vybrat. Ci to chce, alebo nie. Obecna otazka na urovni tejto nema ziaden zmysel. Logici by povedali, ze ide o chybu jazyka, ze sa vobec dovoli taku otazku opytat.  Podobna otazka.. Ak je Boh vsemocny, vie vyrobit taky tazky kamen, ktory sam nedvihne? Tusim Tomas Akvinsky.. Dik za hnidopichsku korekciu.

K cemu je praca? K comu clovek potrebuje poistenie? K cemu je umenie? K cemu je politika? K cemu je (b)Boh?  Paradoxne, aj VS skoly sa riadia ponukou a dopytom, az na nejake vynimky. Ale ludia chcu studovat na VS skole tak preto su.  Ale napriek tomu vsetkemu, nemam problem verit, ze si v Tvojej praci odbornik, lebo potom, ako som pocul vyjadrenia odbornikov k obecnym veciam tak... Sice nechapem, ale uz som si zvykol.  Kazdopadne, nic to nezmeni na tom, ze Tvoja otazka vseobecne nema ziadny zmysel a aj pochybujem, ze ma zmysel pre Teba. Len skoda, ze mas take ego, ze o tom nevies.


Nakej Franta Novak

Re:K čemu školy?
« Odpověď #175 kdy: 28. 05. 2014, 01:45:21 »
Rad bych se zeptal zdejsich velkopodnikatelu kteri rikaji vede a vyzkumu "fuck off" jake maji obraty a zisky?

Co je pro ne ta teorie kterou nesnaseji? Pro me je teorie vysoka matematika a fyzika, je to neco velmi spatneho a mel bych radeji jit k pasu nebo soustruhu, coz je velmi cenena nadrazena praxe? prosim, ujasneme si pojmy a dojmy, dekuji.

Vyhledavaci algoritmy a page rank Googlu jsou smesna a uboha teorie, kterou na konci aplikovali az ti skutecni machri - koderi, kteri zadne teoretiky nepotrebuji....nebo ze by ano? Myslim, ze Sergei Brinn si o prakticteji zamerenych jedincich take mysli sve :-)

Alice

Re:K čemu školy?
« Odpověď #176 kdy: 28. 05. 2014, 08:22:50 »
Raději by jste si tady někteří měli uvědomit, že český jazyk /a platí to i pro ten slovenský/ platí nějaká pravidla. Například diakritická znaménka.  K tomu jsou například ty školy, aby jste se je naučili používat. Rve mi to oči , když musím číst takový text. A řeči o tom, že máte jen angl. klávesnici jsou liché. Tak si jí doinstaluj.

Jakub Galgonek

Re:K čemu školy?
« Odpověď #177 kdy: 28. 05. 2014, 08:38:48 »
Raději by jste si tady někteří měli uvědomit, že český jazyk /a platí to i pro ten slovenský/ platí nějaká pravidla. Například diakritická znaménka.  K tomu jsou například ty školy, aby jste se je naučili používat. Rve mi to oči , když musím číst takový text.

Když už tu máme tu jazykovou vložku, tak se nepíše "by jste", ale správně je to "byste". Podobně se nepíše "aby jste", ale píše se "abyste".

Alice

Re:K čemu školy?
« Odpověď #178 kdy: 28. 05. 2014, 08:44:10 »
Raději by jste si tady někteří měli uvědomit, že český jazyk /a platí to i pro ten slovenský/ platí nějaká pravidla. Například diakritická znaménka.  K tomu jsou například ty školy, aby jste se je naučili používat. Rve mi to oči , když musím číst takový text.

Když už tu máme tu jazykovou vložku, tak se nepíše "by jste", ale správně je to "byste". Podobně se nepíše "aby jste", ale píše se "abyste".

Správně , děkuji za upozornění . A tady něco k uvozovkám :)
Uvozovky používáme na odlišení přímé řeči, doslovných citátů, přesných názvů (např. knih, skladeb, článků, časopisů, spolků – z důvodů zachování zřetelnosti textu, nejsou-li již jinak typograficky vyznačeny), výrazů z cizího prostředí, nespisovných výrazů, výrazů ironických, výkladů významů slov apod. Uvozovky přiléhají vždy těsně k výrazům, které ohraničují (tedy „takto“).

nojono3

Re:K čemu školy?
« Odpověď #179 kdy: 28. 05. 2014, 09:07:03 »
Ehmmm
čárka, tečka a jiné potvory se píšou těsně za slovo
mezera se vkládá až za čárku....
tedy ,      takto ne
tedy,       takto jo
:-)))))))))))))))))