reklama

UPC a ukončení smlouvy

klubalo

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #75 kdy: 26. 06. 2014, 21:04:35 »
Jn. Někdy sehnat dostatečně rychlý zdroj zabere více času, než to pak stáhnout. A někdy nakonec není zbytí a jde to stáhnout jen pooomááálu.

reklama


brk

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #76 kdy: 26. 06. 2014, 21:55:46 »
To ale nevysvětluje proč to ve STEJNOU dobu jde na UPC pomaleji.
- na přímo - 80kB/s
- přes SSH tunel na wifi routr v druhé lokaci - 300kB/s.
 
Tím netvrdím, že to UPC omezuje, problém může být jinde na trase.

Párkrát jsem si všiml, že když se něco u Ulož.to začne pomalu stahovat, že si to tu rychlost pak drží. V těchto případech mi pomohlo dané stahování sejmout a spustit znovu. Neříkám, že to je tak pořád. Free ulož.to taky moc nepoužívám.

Ale jinak to umělé brzdění je taky docela možná. Dřív mi na 32Mbps YouTube relativně často trhalo obraz. Teď mám 120Mbps a už to nedělá. Přitom i těch 32Mbps musí na běžný FullHD YT stream bohatě stačit. V tomto případě by mě zrovna nepřekvapilo, kdyby UPC u pomalejší přípojky záměrně brzdilo data z YT, aby uživatelé přiměli přejít na vyšší dražší tarif. Myslím, že i v tomto duchu měli kdysi nějakou tištěnou reklamu.

JSH

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #77 kdy: 26. 06. 2014, 23:19:59 »
Jen tu chci informovat všechny chytráky, že za posledních třicet minut moje PS3 stáhly pouhých 200MB hry. Kdybych měl 100Mbit linku, to bych se měl... dával bych víc peněz a čekal stejně dlouho ;D Mějte se fajn. Megabitům zdar!
He? A pointa je? Pokud rychlejší net nepotřebuješ, nikdo ti ho nenutí. Zaplatí si za něj jen ti, kdo chtějí.

radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #78 kdy: 26. 06. 2014, 23:28:17 »
Reklo se tady mnoho duvodu, proc si platime rychly net. Neni ti pro kazdeho, ale kdo chce, tak si to zaplati. Klidne kvuli tomu, ze nevi co s penezma.

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Prázdninové navýšení rychlosti zdarma
« Odpověď #79 kdy: 27. 06. 2014, 15:57:39 »
Neoficiální šuškanda o U*C:



od 1. 7. všem stávajícím klientům s ED3.0 modemem (kabelovým nebo wifi) navýší rychlosti na prázdniny zdarma:
Klientům s rychlostí 5-60 Mb/s => na 120 Mb/s
Klientům s rychlostí 120 Mb/s => na 240 Mb/s
klienti s ED2.0 modem můžou využít navýšení rychlosti až po výměně modemu za ED3.0 (které budou nakonfigurovány na zvýšené rychlosti).


reklama


Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #80 kdy: 27. 06. 2014, 16:13:27 »

nazir

  • ***
  • 110
  • SNAFU
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #81 kdy: 29. 06. 2014, 16:54:28 »
Nešuškají si v UPC taky o tom, kdy se konečně uráčí odblokovat svým zákazníkům přístup do modemu?

K čemu mi je, že ta krabička umí SNMP, syslog, telnet, když jí to tím jejich firmware/stahovaným configem zakážou?

Jinak, co se týče rychlosti -- záleží na vkusu každého soudruha.  Já už bych se k 30Mb/s (natož k 10Mb/s, nebo 64kb/s) nevracel (a to nejsem žádné warezácké prase.  Nejde mi o to, nastahovat toho co nejvíc, jde mi o to, pokud něco chci mím, tak to mít hned a nečekat.  Třeba repozitáře Debianu mi jedou na plnou rychlost, ten Steam se jí také blíží.).

Co se týče vracení zařízení (starý modem, telefon), pokud si ho nevzal technik při výměně -- nikdy jsem s nimi neměl problém, stačilo to podle návodu poslat poštou a nevymýšlet blbosti.

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #82 kdy: 30. 06. 2014, 08:28:09 »
Nešuškají si v UPC taky o tom, kdy se konečně uráčí odblokovat svým zákazníkům přístup do modemu?

K čemu mi je, že ta krabička umí SNMP, syslog, telnet, když jí to tím jejich firmware/stahovaným configem zakážou?



Přístup do modemu zákazník má, třeba u mého modemu klasicky přes kabel a webový prohlížeč. Defaultní login je admin, heslo admin.


Syslog si myslím zákazník nastavit může, telnet myslím funguje ze strany technické podpory. Stahovaný konfigurák slouží primárně na to, aby se modemu řeklo, na jaké rychlosti má pracovat. Pokud by měl k tomu  zákazník přístup, mohl by si nastavit rychlost jinou, než si platí a to není v zájmu ISP.

nazir

  • ***
  • 110
  • SNAFU
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #83 kdy: 30. 06. 2014, 11:45:09 »
U mého modemu se nedostanu ani na to webové rozhraní...

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #84 kdy: 30. 06. 2014, 12:04:48 »
U mého modemu se nedostanu ani na to webové rozhraní...


Co máš za modem?

nazir

  • ***
  • 110
  • SNAFU
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #85 kdy: 30. 06. 2014, 12:32:07 »
UBEE EVM 3230.  Původně jsem si od nich vzal wifi modem, ale nefungoval v něm bridge mód (a zákaznická potvora mi tvrdila, že ani fungovat nebude.  Teď už prý, podle ostatních majitelů, funguje.), ani protokol 41 do DMZ, čili nejen že jsem neměl veřejnou IP(v4), ale nemohl jsem mít ani 6in4...

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #86 kdy: 30. 06. 2014, 13:03:59 »
UBEE EVM 3230.  Původně jsem si od nich vzal wifi modem, ale nefungoval v něm bridge mód (a zákaznická potvora mi tvrdila, že ani fungovat nebude.  Teď už prý, podle ostatních majitelů, funguje.), ani protokol 41 do DMZ, čili nejen že jsem neměl veřejnou IP(v4), ale nemohl jsem mít ani 6in4...


Já mám Technicolor, veřejnou ip adresu samozřejmě mám, nemám bridge mód, DMZ nemám, porty přesměrovávám přes webové rozhraní.


Zkoušel si ip adresu http://192.168.100.1 a oblíbený login admin:admin? Musíš být připojen přímo lan kabelem na modem.

nazir

  • ***
  • 110
  • SNAFU
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #87 kdy: 30. 06. 2014, 14:26:29 »
U UPC (dříve DKM) jsem někdy od roku 2k, za tu dobu jsem vystřídal hafo modemů a do jejich webového (nebo telnet, viz stará dobrá Elsa) jsem se vždy dostal. 
Přes kabel (respektive přes switch) jsem samozřejmě připojený, wifi nepovažuju za plnohodnotné připojení k síti a používám ho jen tam, kde není k zbytí (smartphone, kindle...).  Ta mrcha sice má osmdesátku otevřenou, ale okamžitě ukončuje spojení... 
Alespoň že jinak funguje bez problémů...

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #88 kdy: 30. 06. 2014, 14:29:17 »
N
U UPC (dříve DKM) jsem někdy od roku 2k, za tu dobu jsem vystřídal hafo modemů a do jejich webového (nebo telnet, viz stará dobrá Elsa) jsem se vždy dostal. 
Přes kabel (respektive přes switch) jsem samozřejmě připojený, wifi nepovažuju za plnohodnotné připojení k síti a používám ho jen tam, kde není k zbytí (smartphone, kindle...).  Ta mrcha sice má osmdesátku otevřenou, ale okamžitě ukončuje spojení... 
Alespoň že jinak funguje bez problémů...


Zkus odpojit koax (WAN), restartovat modem, a znovu přes IP adresu...

kolem

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #89 kdy: 30. 06. 2014, 16:43:50 »
UBEE EVM 3230 je opravdu úplně zamčený. Ani webové rozhraní nemá ;)

 

reklama