Špatně zvolený obor?

Metrman

Špatně zvolený obor?
« kdy: 21. 10. 2013, 20:06:15 »
Dobry den,

pisu zde, protoze vim, ze je tu hodne lidi s elektrotechnickym/IT vzdelanim. Studuji prvni rocnik Strojni inzenyrstvi na CVUT, ale zjistuju, ze to neni asi pro me, nejsem zas tak nadseny do motoru, kovu a soucasti jako nekteri mí spoluzaci, priznavam, ze jsem se dostal take na FEL a po dlouhych uvahach jsem ovsem zvolil FS, prisla mne univerzalnejsi, nevidel jsem samozrejme tak do hloubky tech danych predmetu a hlavne se mne zdali ponekud atraktivnejsi magisterske obory. No a ted jaksi nevim, co dal. Na FELu bych se rad orientoval smer Elektrotechnika a management, pripadne Robotika. Abych mohl uspesne prestoupit musim uspesne absolvovat prvni rocnik, ovsem obavam se, ze mne na FELu neuznaji predmety a nakonec budu muset zacinat znovu od prvaku, coz bych nerad. Mate nekdo zkusenosti s prestupy mezi temato dvema fakulty? Ano, mame i studijni oddeleni, ovsem tak hrozne jako je na Strojni jsem nikdy nezazil, tak proto pisi zde :D Dekuji za vase zkusenosti
« Poslední změna: 21. 10. 2013, 21:25:16 od Petr Krčmář »

eMko

• 456
    • Zobrazit profil
Re:Spatne zvoleny obor?
« Odpověď #1 kdy: 21. 10. 2013, 20:24:49 »
Studijní oddělění je hrozné všude. Ptej se, nenech se odbýt. Případně zajdi na sekretariát - za sekretářkou/tajemnicí fakulty nebo za studijním poradcem. Často to funguje tak, že sekretářka vlítne na studijní s Tebou, zjebe líné baby na studijním a pak to jde odpovídat na dotazy :) .

Jinak z FS a FEL těžko budou mít shodné předměty v prváku (vyjma matematiky), ale je to opravdu takový problém začít znovu prvák? Dělat bakaláře 4 roky je na technických oborech normální - ne proto, že by studenti byli lamy, ale právě kvůli nevhodně zvolenému oboru/přehnané náročnosti apod.

Metrman

« Odpověď #2 kdy: 21. 10. 2013, 20:34:55 »