Běžná hodinová sazba za IT služby

Sten

Re:Běžná hodinová sazba za IT služby
« Odpověď #30 kdy: 18. 10. 2013, 12:01:01 »
Poptal sluzbu, dal si nabidku, zadani bylo strohe a jasne (jeho smula), splnil si, zaplati. Vsude v zahranici normalni jev. Bohuzel v CR se jaksi lidi a firmy naucili neplatit nebo schvalne pozdrzovat platby a vubec vystupovat pravem silnejsiho kdy velke firmy neplati faktru v lepsim pripade pul roku a i kdyz by si clovek narokoval smluvni pokutu za prodleni, tak to neudela, protoze by mel po dalsich kseftech.

Placení faktur včas v zahraničí normální jev? Mám zkušenosti s Deutsche Telekomem (T-Mobile), Deutsche Börse a Ericssonem. Podle nich je normální neplacení faktur. A když už chceš, aby zaplatili dřív než za půl roku, musíš dát výraznou slevu. A to si už před uzavřením smluv vyjednají velké slevy.


tommm

Re:Běžná hodinová sazba za IT služby
« Odpověď #31 kdy: 18. 10. 2013, 13:06:19 »
Poptal sluzbu, dal si nabidku, zadani bylo strohe a jasne (jeho smula), splnil si, zaplati. Vsude v zahranici normalni jev. Bohuzel v CR se jaksi lidi a firmy naucili neplatit nebo schvalne pozdrzovat platby a vubec vystupovat pravem silnejsiho kdy velke firmy neplati faktru v lepsim pripade pul roku a i kdyz by si clovek narokoval smluvni pokutu za prodleni, tak to neudela, protoze by mel po dalsich kseftech.

Placení faktur včas v zahraničí normální jev? Mám zkušenosti s Deutsche Telekomem (T-Mobile), Deutsche Börse a Ericssonem. Podle nich je normální neplacení faktur. A když už chceš, aby zaplatili dřív než za půl roku, musíš dát výraznou slevu. A to si už před uzavřením smluv vyjednají velké slevy.

Ja sem to myslel spis tak, ze obecne situace je lepsi. Samozrejme se najdou vyjimky a velke podniky to maji jako jakousi nemoc/strategii whatever.