Ta jsem se dostal do křížku se společností O2. Mám u nich předplacenku a přecházím k jinému operátorovi. Nechal jsem si vygenerovat CVOP ke svému číslu a celý proces spustil. Teď mi však společnost O2 přechod blokuje, jelikož jsem vyčerpal veškerý kredit a šel do mínusu 6,- Kč. Když však chci tento dluh uhradit, nikdo mé peníze nechce a mají naučenou větu: "Dobijte si 200 Kč a hlídejte si kredit." Nikdy jsem však tuto společnost nežádal, abych měl možnost volat do mínusu. A proč si mám předplácet další služby, které už nechci? Chci jen uhradit vzniklý dluh (o kterém si stejně myslím, že není mou vinou) a přejít k jinému operátorovi. Další pokus o uvolnění mého čísla je plánován na úterý, když bych si dobil oněch 200,- Kč, odhaduji, že protelefonuji ± 50,- a zbytek jak mi bylo sděleno propadne společnosti O2. Také se může stát, že budu mít delší hovor a opět se dostanu do mínusu a budu tam, kde jsem teď a zase by mi číslo nepřevedli. Nejde mi o 200 Kč, ale o princip. Mám i potvrzení z O2 prodejny, že kvůli 6,- mi nepřevedou číslo. Možná si nechám ještě vystavit, že nemohou přijmout 6,- a nutí mne do dalších 200,- Kč. No zatím jsem to rozeslal na různé instituce, tak uvidíme, co se z toho vyklube. Já to považuji za veřejné okrádání zákazníků a rozhodně si to nenechám líbit. Mám i jiná čísla, takže telefonovat mám z čeho.