Fórum Root.cz

Ostatní => Odkladiště => Téma založeno: Pavel 'TIGER' Růžička 19. 09. 2013, 18:39:46

Název: O2 předplacenka a přechod k jinému operátorovi
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 19. 09. 2013, 18:39:46
Ta jsem se dostal do křížku se společností O2. Mám u nich předplacenku a přecházím k jinému operátorovi. Nechal jsem si vygenerovat CVOP ke svému číslu a celý proces spustil. Teď mi však společnost O2 přechod blokuje, jelikož jsem vyčerpal veškerý kredit a šel do mínusu 6,- Kč. Když však chci tento dluh uhradit, nikdo mé peníze nechce a mají naučenou větu: "Dobijte si 200 Kč a hlídejte si kredit." Nikdy jsem však tuto společnost nežádal, abych měl možnost volat do mínusu. A proč si mám předplácet další služby, které už nechci? Chci jen uhradit vzniklý dluh (o kterém si stejně myslím, že není mou vinou) a přejít k jinému operátorovi. Další pokus o uvolnění mého čísla je plánován na úterý, když bych si dobil oněch 200,- Kč, odhaduji, že protelefonuji ± 50,- a zbytek jak mi bylo sděleno propadne společnosti O2. Také se může stát, že budu mít delší hovor a opět se dostanu do mínusu a budu tam, kde jsem teď a zase by mi číslo nepřevedli. Nejde mi o 200 Kč, ale o princip. Mám i potvrzení z O2 prodejny, že kvůli 6,- mi nepřevedou číslo. Možná si nechám ještě vystavit, že nemohou přijmout 6,- a nutí mne do dalších 200,- Kč. No zatím jsem to rozeslal na různé instituce, tak uvidíme, co se z toho vyklube. Já to považuji za veřejné okrádání zákazníků a rozhodně si to nenechám líbit. Mám i jiná čísla, takže telefonovat mám z čeho.  ;)
Název: Re:O2 předplacenka a přechod k jinému operátorovi
Přispěvatel: beer 19. 09. 2013, 18:50:12
Já bych na to šel formou reklamace. Těch 6 Kč bych prostě reklamoval. Ne na prodejně, ale přes o2.cz. Zároveň bych jim oznámil, že si napsal stížnost na ČTU. A poslal bych skutečně stížnost na ČTU - formou datové zprávy.
Název: Re:O2 předplacenka a přechod k jinému operátorovi
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 19. 09. 2013, 19:02:04
Na ČTU už jsem to poslal. A s tou reklamací to je velmi dobrej nápad, tak mne rozčílili, že tenhle základ mne vůbec nenapadl. Díky!  ;)

Já bych na to šel formou reklamace. Těch 6 Kč bych prostě reklamoval. Ne na prodejně, ale přes o2.cz. Zároveň bych jim oznámil, že si napsal stížnost na ČTU. A poslal bych skutečně stížnost na ČTU - formou datové zprávy.
Název: Re:O2 předplacenka a přechod k jinému operátorovi
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 19. 09. 2013, 19:33:28
Tak O2 má tři druhy reklamace ... přes telefon, písemně anebo přímo na prodejně. Na internetu se mi nepodařilo najít žádnou možnost zaslání elektronickou podobou.
Název: Re:O2 předplacenka a přechod k jinému operátorovi
Přispěvatel: JardaP . 19. 09. 2013, 22:49:50
Je neuveritelne, jak tahle firma je banda prolhanych lumpu v kazde zemi, kde pusobi. O zakaznika jde jen v tom smyslu, ze ma byt stazen z kuze, ale reseni jeho problemu nikoho nezajima.
Název: Re:OO
Přispěvatel: Hovnivál 20. 09. 2013, 11:06:34
Já být tebou, tak si rovnou pořídím nové číslo. Ty kurvy tě už jen proto že je teď otravuješ, možná prodají (až nebudou mít peníze) do nějakého call-centra. Já u nich, jako málo telefonující zákazník, musel takhle zrušit dvě aktivní SIM. Málo jsem přitom volal proto, že mi zrušili starý tarif a já nejsem padlej na hlavu abych využíval nadbytečně jejich nový a předražený (a ještě s novou tarifikací).
Název: Re:O2 předplacenka a přechod k jinému operátorovi
Přispěvatel: beer 20. 09. 2013, 16:55:21
Tak O2 má tři druhy reklamace ... přes telefon, písemně anebo přímo na prodejně. Na internetu se mi nepodařilo najít žádnou možnost zaslání elektronickou podobou.

https://www.o2.cz/osobni/293344-mobil_sluzby/?topicId=159 (https://www.o2.cz/osobni/293344-mobil_sluzby/?topicId=159)