Pozor na to co se nedávno stalo mě.
Po podání žádosti o ukončení smlouvy mi následně zavolal operátorka aktivní linky O2. Neboť jsem jí s tím rovnou nesekl z našeho hovoru usoudila, že si přeji podání žádosti o ukončení smlouvy stornovat. Tímto svým úsudkem, mi prodloužila platnost smlouvy v podstatě o další 3 měsíce a já jen čekal kdy už přestanou chodit faktury. Celou věc jsem později sice úspěšně vyreklamoval, ovšem pachuť s uzavírání a odvolávání smluv na základě telefonického rozhovoru zůstala.
Nedovedu doteď, událost je ani ne 1/4 roku stará, usoudit podle kterého mého slova si aktivní operátorka udělal do Excelu čárku, jako že mě ukecal. Vznesl jsem dotaz na telekomunikační úřad, zda je uzavírání a odvolávání smluv po telefonu v pořádku. Dostalo se mi odpovědi, že ano a že je to i součástí smlouvy s operátorem, kterou jsem podepsal.
Doufám, že jsem Vás tímto vylíčením učinil o něco málo více připraveného na hovor z aktivní linky O2.