Je mi ctí
Co přesně v tom článku znamená "od verzie 0.83 ITIL Level 2"? Že je ten soft vyvíjený s nějakým speciálním zřetelem na ITIL? Nebo že se dá v rámci ITIL použít? Nebo že má vazbu na nějaké další softwary, které se v rámci ITILu dají použít?
Mohl bys to prosím trochu rozvést? Dík.
Od urciteho casu je vyvijany so specialnym zretelom na ITIL. Podporuje riadenie procesov podla ITIL Level2. Podporu ITIL cim dalej, tym viacej vylepsuju a casom urcite dojde aj na ITIL Level3. Niektory vývojari GLPI maju ITIL cerifikaty. Velmi sa mi paci jeden vyrok z dokumentacie, citujem prelozene do slovenciny
„Aj napriek tomu, že modul Podpora spĺňa ITIL, nemáte povinnosť používať tieto postupy a môžete tento modul implementovať tak, aby čo najviac vyhovoval vašim potrebám.“
. Ja pracujem v malej firme a nam tam je ITIL zbytocny,len by nam komplikovla zivot, tak ho nepouzivame a v GLPI mame nepotrebne veci vypnute. Fakt sa velmi jednoducho da upravit podla svojich potrieb a je velmi jednoduchy na pouzivanie a nasadenie. Spolu OCSNG sa da komfortne spravovat aj HW.
Je to velmi dobry SW a aj preto som sa rozhodol o nom napisat. Podla mna v komforte ovladania, prehladnosti a moznosti nastavovania nema konkurenciu.
Vyvojari su ludia, ktory helpdesk potrebovali pre svoje potreby a tak si ho naprogramovali. Nastastie pre nas pod slobodnou licenciou. Jeden chlapik pomocou GLPI spravuje 130k PC, tusim niekde v statnej sprave. Este je tam par dalsich ktory spravuju 100k PC
http://www.glpi-project.org/?page=refer&lang=en#.