Software pro helpdesk

martin kalenda

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #15 kdy: 02. 07. 2013, 23:47:09 »
neco si napiste, investice baj voko 10k se urcite nasobne vrati v vyhodach plne cutomizace vysledneho reseni.


Yossarian

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #16 kdy: 03. 07. 2013, 00:37:19 »
neco si napiste, investice baj voko 10k se urcite nasobne vrati v vyhodach plne cutomizace vysledneho reseni.
he, he, 10k vcetne plne customizace, tak to chci videt.

Togusa Donovan

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #17 kdy: 03. 07. 2013, 13:58:51 »
Ahoj, takže prozatím výsledek je takový, že testujeme GLPI.
Bohužel se s kolegou shoduji na tom, že to tento systém je "hrozná klikačka" ve srovnání s RequestTracker. Cokoliv potřebujete, musíte někde dvacetkrát kliknout. Už jenom taková banalita jako přidávání technika k řešení. Co je hlavní a štve nás nejvíc je úvodní obrazovka. V úvodní obrazovce si mohl uživatel v RT nastavit, co chtěl vidět. Takže typicky: Nové požadavky, Moje požadavky a prvních deset požadavků kolegů. Ještě takový detail nás zaujal, v RT byla vidět doba požadavku ve stylu "29dní staré", sice blbost, ale fajn. Samozřejmě vidím dobu založení, ale není to takové do "očí bijící".

Projel jsem celý seznam v dřívějším postu a zaujal mě iTop -> http://www.combodo.com/-Overview-.html

Ten jsem si taky nainstaloval a zkouším ho. Zkoušel jsem nastavovat úvodní obrazovku a vypadá to, že by to bylo o dost lepší než GLPI. Pocitově mi to připadá o trochu menší klikačka než GLPI, ale taky je to vopruz :-).

Musím se přiznat, že jsem nalomen odprosit RT a nainstalovat ho.

phobi

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #18 kdy: 03. 07. 2013, 19:27:19 »
Mám dobré zkušenosti se Spiceworksem
Kód: [Vybrat]
http://www.spiceworks.com/Je to ale komplexní balík, který mimo jiné obsahuje vcelku slušně fungující (a plně přispůsobitelný) helpdesk.
Mají neuvěřitelně vstřícné zaměstnance po celém světě, a dokáží se vám v případě nouze plně věnovat i několik dnů.
Jako bonus appka pro smartphony.

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #19 kdy: 26. 05. 2014, 12:11:33 »
Zdravím,
proc nepoužít něco, napojeného na účetní software? Když tak mi pošlete zprávu... kontakt na http://cejvik.blogspot.com/


Dzavy

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #20 kdy: 26. 05. 2014, 13:07:04 »
Nejlepší zkušenost mám s Eventum - původně vyvíjeno firmou MySQL AB. A taky vždycky nejlíp vypadal - má jednoduché, ale ve všech formulářích dotažené a konzistentní UI.

Stačí mu jenom PHP, libovolná DB a pár jobů v cronu. Dá se tam trackovat naprosto cokoliv - helpdesk, projekty, dá se to použít jako bugtracker, timetracker...je to hodně konfigurovatelné.

http://eventum.wikinet.org/wiki/Main_Page

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #21 kdy: 26. 05. 2014, 15:18:50 »
Mám dobré zkušenosti se Spiceworksem
Kód: [Vybrat]
http://www.spiceworks.com/Je to ale komplexní balík, který mimo jiné obsahuje vcelku slušně fungující (a plně přispůsobitelný) helpdesk.
Mají neuvěřitelně vstřícné zaměstnance po celém světě, a dokáží se vám v případě nouze plně věnovat i několik dnů.
Jako bonus appka pro smartphony.

Nevýhoda SpiceWorks je tom, že serverová část jede pouze na Windows (jinak Help Desk by měl být přeložen, pokud jsem něco nepřehlédl, takže je i v češtině, ale zatím si ji nikdo nestáhl, takže nemám zpětné ohlasy).

To Prýmek: Ticketovací systémy, aby se uchytili na trhu, tak musí splňovat dané procesy ITILu, spíše mě zaráží fakt, že systém byl psán s ohledem na ITILv2, když ITILv3 je tady už docela dlouho. Ono se může zdát, že těch změn není mnoho, viz (je nutné si uvědomit celou knihovnu ITIL, pak ten výčet je fakt malý):
http://wiki.en.it-processmaps.com/index.php/Comparison_between_ITIL_V3_and_ITIL_V2_-_The_Main_Changes
ale přesto některé změny mohou vést k problémům (zvláště ty, které v ITILv2 jsou, ale v3 je již nemá)

To ondro: Jestli se ten systém povede, tak to bude super. Mrkni tady na tohle (možná ale o tom už víš, jen že to ISO je lákávé, a kdybys jej pro svůj projekt získal, tak by se ti otevřely obrovské možnosti)
http://www.best-management-practice.com/gempdf/ITIL_and_ISO_20000_March08.pdf
http://wiki.en.it-processmaps.com/index.php/ISO_20000
http://en.it-processmaps.com/products/itil-iso-20000-bridge.html

Jinak tady samozřejmě nechci rozpitvávat nějakou válku ohledně ITILu, protože proti certifikovaným specilaistům bych to stejně neustál, jen z pozice toho, kdo s těmito systémy přichází denně do styku preferuji v3 (navíc i když se to může i v nějaké malé firmě jevit jakožto přepych, tak musím aspoň za sebe říct, že to v konečném důsledku hodně zjednodušuje práci, i když přechod na tento model není zrovna jednoduchý).

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #22 kdy: 26. 05. 2014, 18:07:49 »
To Prýmek: Ticketovací systémy, aby se uchytili na trhu, tak musí splňovat dané procesy ITILu
Mě spíš zajímalo, co přesně to v tomhle případě znamená. Konkrétně - selsky. Jako že třeba lidi na helpdesku vidí seznam known bugs, že můžou jedním klikem posunout ticket na L2, nebo co to prostě přesně znamená a jestli vůbec existují nějaké helpdesky, které by "ITIL nesplňovaly". Páč ITIL procesy můžu implementovat klidně i pomocí papíru a tužky, že :)

maros

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #23 kdy: 26. 05. 2014, 18:08:28 »
Nejlepší zkušenost mám s Eventum - původně vyvíjeno firmou MySQL AB.
Keď som ho ja používal, tak mal jednoznačne najhoršiu komunitnú podporu medzi helpdeskami vyššej strednej triedy. V mailing liste bol priemer 1 mail/mesiac.

jenda

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #24 kdy: 27. 05. 2014, 06:16:16 »
pred casem jsem delal ve firme, meli tam starou bugzillu, na zaklad to bohate staci,delal jsem upgrade pres nekolik verzi na 4.2 a pridaval preklady do cestiny, takze i pacosi byli spokojeni

Slavo T.

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #25 kdy: 27. 05. 2014, 15:50:27 »
Chvilku som testoval Cerberus Helpdesk http://www.cerberusweb.com/ . Velmi sa mi pozdaval, len vtedy nemali podporu html emailov, tak sme to vymysleli inak. Ale, ako pozeram, uz by mala byt dlhsiu dobu html podpora urobena. Poskytuju licenciu pre troch pracovnikov zdarma...

DL

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #26 kdy: 15. 12. 2015, 20:11:50 »
Není to sice asi freeware, ale je to zase česká firma s kompletním řešením a napojením na celý SW. http://www.jdcomputers.cz/softwareprohelpdesk

Dzavy

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #27 kdy: 16. 12. 2015, 00:09:52 »
https://github.com/eventum/eventum - puvodne vyvijene MySQL AB jako bugtracker, ale je to neskutecne flexibilni a na helpdesk naprosto super...

spital

Re:Software pro helpdesk
« Odpověď #28 kdy: 16. 12. 2015, 14:47:54 »
I já jsem dělal upgrade Bugzilla přes několik verzí, firma to měla otevřené i ven pro pacoše, mejly to umělo.
Už to bylo před nějakou dobou, ale nedávno jsem měl trochu času, tak jsem do češtiny přeložil 5ku : http://www.root.cz/zpravicky/po-dvou-letech-vysla-bugzilla-5-0/