Ticketing pro malou outsourcingovou firmu

TomBA

Ticketing pro malou outsourcingovou firmu
« kdy: 31. 01. 2013, 18:11:32 »
Doporučte rozumný ticketingový systém pre malú outsourcingovú firmu (spravuje 7 menších firiem - do 20PC).
Momentálne sa všetko rieši e-mailom, ale nie je to ono. Nemá to štandardizovanú štruktúru, končí to v spame, nemá to prehľady a podporu fakturácie, nemá to adresár....

Pri hľadaní na webe som našiel veľa rôznych systémov, zdá sa mi ale zbytočné desiatky testovať ak mi niekto poradí.

Použiť voľajaký free server, kde si môže firma vytvoriť účet pre klientov i seba?
Nainštalovať na vlastný server aplikáciu? Niečo v PHP (lamp)?
Klientská časť by bola fajn v slovenčine.... ale ak to bude php tak tých pár reťazcov sa preloží.
Podpora mobilných zariadení (klienti i správcovia)?
SMS notifikácia?
« Poslední změna: 31. 01. 2013, 20:40:31 od Petr Krčmář »


Radek

Re:Ticketing pro malou outsourcingovou firmu
« Odpověď #1 kdy: 31. 01. 2013, 21:08:05 »
Doporučuju se podívat na http://www.otrs.com/en/ , před časem jsem ho zkoušel a nevypadal špatně, zda je lokalizovaný si už nevzpomínám.

Re:Ticketing pro malou outsourcingovou firmu
« Odpověď #2 kdy: 01. 02. 2013, 07:19:53 »
Zkuste český produkt:

https://atollon.com/

Má mnoho výhod včetně integrace na CRM a projektové řízení. Časem se na něj budou vázat další služby ...

rwngwn

Re:Ticketing pro malou outsourcingovou firmu
« Odpověď #3 kdy: 01. 02. 2013, 08:14:39 »
Predtim nez se zacnete ridit doporucenimi kolegu nademnou, dovolil bych si doporucit sepsani pozadavku, ketere vase firma ma na novy systemt, dale nakreslit workflow issue a incidentu, dle toho pak vybrat produkt ktery to splnuje nejlepe v zakladnim nastaveni (nejvice otestovana konfigurace).
Samozrejme vse probrat se zakazniky pokdu do nej budou primo pristupovat. Vysvetlit jim jak se to bude ovladat atp, aby se predeslo nedorozumenim atp.

zmrzlinar

Re:Ticketing pro malou outsourcingovou firmu
« Odpověď #4 kdy: 01. 02. 2013, 14:26:11 »