Cena práce?

Johnik

Cena práce?
« kdy: 25. 10. 2012, 18:34:18 »
Zdravím,
jsem student VS informační technologie, věnuji se sítím už cca rok aktivně. Nyní jsem v práci, kde dělám analýzu stávajícího stavu + návrhy na řešení a implementaci "složitějších" technologií a podporu kolegům. Jinak mám certifikát CCNA (chci pokračovat CCNP), Microsoft Windows základní 70-680, časem chci i Win Server 2012 - pod WinS 08 mi nedělá problém základní administrace active directory, dhcp, dns, vpn, základy firewallové politiky, virtualizace apod. + základní zkušenosti s MacOS a linuxem.
Má hodinová mzda je cca 125Kč/h myslíte si, že je to moc/málo na člověka s mými znalostmi/zkušenostmi?
Rád bych tuto práci dělal i nadále, jen na vyšší úrovni (větší sítě) doporučíte nějakou zajímavou pozici kde získat zkušenosti, případně kurzy? Chtěl bych se tedy dostat do fáze čistě konzultanta pro vylepšení, stavbu podnikových sítí .... Jaká je cca mzda na podobných pozicích?
Město BRNO.

Díky za odpovědi, Honza

martin

Re:Cena práce?
« Odpověď #1 kdy: 25. 10. 2012, 21:25:41 »
To se dá těžko takhle zhodnotit. Viděl jsem nejednou sběratele certifikátu, který na práci moc nebyl.

Jedno je ale jisté. Pokud chceš víc, řekni si o víc. Aneb líná huba - holé neštěstí. Zbytek je jen o schopnosti vyjednávat. Jinak jobs.cz zveřejňuje statistiky mezd požadovaných a nabízených v závistlosti na typu pozice a segmentu trhu. Co si naposledy pamatuji, tak to průměry byly cca 35k požadavek uchazečů vs. 42k nabídka zaměstnanců. Ale jak říkám do hry vstupuje daleko více faktorů.

Diskobolos

« Odpověď #2 kdy: 25. 10. 2012, 22:18:50 »
Jestli se cítíš jako nadprůměr a máš za sebou nějaké výsledky, tak 125/hod je velmi málo. Nejde tak ani o to, že jsi student, je to specifický segment trhu, kde je dost peněz. Vynásob to 2x a prodej to jako benefit, že jsi 5x levnější než konkurence.

netopz

« Odpověď #3 kdy: 25. 10. 2012, 23:26:40 »