Záleží na tom, co přesně chcete.
Bitwarden má plán Families až pro 6 členů. V rámci rodiny pak máte k dispozici kolekce a sdílení, tj. některá hesla může vidět víc lidí (třeba rodinný účet v e-shopu). Také je tam funkce nouzového přístupu, tj. můžete někomu umožnit, aby získal přístup k vašim heslům v případě nouze (nemusí dojít na nejhorší, on stačí třeba pobyt v nemocnici).
Zálohu pak řeším především tím, že mám aplikaci na několika zařízeních, kde jsou ta hesla synchronizovaná. Bitwarden má i CLI, takže můžete někde na svém počítači či serveru naskriptovat, kdy se má synchronizovat, případně i export (šifrovaný) uložených hesel. Nemám to vyzkoušené, ale myslím si, že by to mohlo fungovat tak, že CLI bude mít jen login pro přístup k účtu, ale nebude mít údaje pro jeho odemčení – pak by podle mne měl umět vyexportovat hesla zašifrovaná heslem pro odemčení.
UI Bitwardenu umí exportovat hesla do zašifrovaného souboru. Nevím, zda má Google Drive stále tu obslužnou aplikaci, která zpřístupní GDrive jako disk v systému – pak by stačilo rodiče naučit vyexportovat šifrovaná data právě na tenhle disk. Ale osobně si myslím, že zálohování, pokud má mít smysl, musí být automatické.
Pokud se bojíte hacknutí poskytovatele, je problematické i to automatické zálohování na Google Drive nebo něco podobného. Ta aplikace tam pravděpodobně bude mít právo i přepisovat nebo mazat soubory, takže pak útočník, pokud by získal kontrolu nad aplikací, může smazat i ty zálohy.