Jestli jsi modem od O2 dostal zadarmo k nějaké službě, tak moc práv nemáš. Jestli jsi ho zakoupil (byť za jednu korunu), tak máš reklamaci uplatňovat u O2. Zkusil bych teda reklamaci vyřídit u O2, nejprve telefonem, pak písemně (nejlépe doporučeně). Jde i mailem, jeslti najdeš komu ho poslat, ale písemně T2 budou brát vážněji.
Pokud jsi měl telefon připojený přes přepěťovku, tak si evidentně vymýšlí. Nejprve si sežeň fakta, kterejma se budeš ohánět: např. svědectví někoho, že modem byl připojen přes přepěťovku (nejlépe někoho mimo rodinu, např. kamaráda), nějakej doklad, že té noci nebyla bouřka, to, že ostatní telefonní přístroje na stejném vedení jsou Ok apod.
V něm bych vyjádřil nesouhlas s reklamací a navrhnul následující řešení: že pošleš ten belkin na reklamaci: pokud bude uznán za vadný, tak Ok, pokud vadný nebude, tak že evidentně chyba nenastala díky přepětí, protože to je ale vyloučeno, takže jejich odmítnutí reklamace bude neoprávněné, takže máš právo na reklamaci, včetně úhrady nutných nákladů, poštovného do UK, koupě nového routeru a vynaloženého času, případného znaleckého posudku podporujícího Tvůj názor atd... Dobré taky alespoň odkázat na patřičné paragrafy (jsou kolem 600 v občanském zákoníku, hledej odpovědnost za vady).
Úspěch samozřejmě není zdaleka zaručen, ale za pokus nic nedáš.
Další možná páka je založit blog, na kterém situaci popíšeš s tím, že se o něm v nějakém kole jednání slušně zmíníš s tím, že doufáš, že tam budeš moci dopsat šťastný závěr. Ten blog by to chtělo ale přesvědčivý (nejlépe třeba s bleskouvou mapou dotyčného dne, fotkou zapojení routeru, atd...).
-
Jo, a umíš ten router rozebrat bez viditelného poškození? Pokud jo, tak první, co bych udělal, je že bych ten modem rozebral sám a zjistil, co je na jejich tvrzení pravda...