No, v LOGU je vše. Nejprve, Postfix nemá kam doručovat, protože neví, kde jsou schránky a tam kam odkazuješ, nejsou - to píše.
dovecot: lmtp(marian)<9226><RCe7HbpqD2QKJAAA0J78UA>: msgid=<20230313182602.738ED2402E5@mail.weblandic.com>: save failed to open mailbox INBOX: stat(/home/marian/Maildir/tmp) failed: Not a directoryDál, máš problém s TLS /pro začátek bych TLS vyhodil a zkusil to nešifrovaně, až to pojede, teprve dej TLS.
Máš stejný Hostname, jako host, co ti posílá email ... přejmenuj si svůj email server třeba na mail1.weblandic.com
arning: host mail.weblandic.com[212.55.246.53]:25 replied to HELO/EHLO with my own hostname mailDovecot nemá žádný login, nemáš ho správně nastavený ... vyprdni se na virtuál a udělej lokálního uživatele. Až ti to bude chodit, teprve si hraj s virtualizací a PostfixAdminem.
dovecot: imap-login: Disconnected: Connection closed (no auth attempts in 1 secs): user=<>, rip=171.67.70.233, lip=192.168.10.20, TLS: Connection closed, session=<spnV78v2gMKrQ0bp>U Postfixu platí, že se nastavuje postupně ... ne vše najednou, jako ty.
Nejprve služby Postfixu a když to chodí, pokračujeme třeba Dovecotem, pak Amavis, pak SSL, pak virtuální schránky ... atd.
BTW: Že ti to chodí z netu je vidět, máš tam dost pokusů od fake mailserverů, kde nefunguje překlad PTR, to Postfix vyhodnotil dobře ...
Posfix jsem dělal před lety, rozhodně je čti LOG.