O2 TV po restartu nefunguje několik hodin

O2 TV po restartu nefunguje několik hodin
« kdy: 01. 07. 2022, 07:40:28 »
Zdravím,
prosím o vysvětlení, pokud někdo ví:
Mám O2 Internet HD Zlatý společně s O2 TV Air Modrá
a O2 TV Zlatá vše na jedné adrese/přípojce pod jedním O2 ID (loginem)

TV pouštím jako android aplikaci O2 TV CZ verze 1.6.4.131 (2.4.9) v televizoru Philips TPM191E_R101.002.178.000, Android 9

Zapojeno to je takto:
Telefonní linka (VDSL 2 páry) – Cetin Terminátor – Unifi Dream machine – TV (vše kabelem)


Problém:
Po výpadku napájení routeru/terminátoru/všeho v bytě (nebo výpadku linky (např. bouřka)) funguje internet a O2TV Modrá. Všechny ostatní aplikace v TV fungují taky (Youtube, HBO) = internet je v TV prokazatelně dostupný.
O2 TV Zlatá – obvykle trvá jednotky hodin (do rána), než služba v aplikaci v TV Philips začne fungovat. V notebooku, na stejném připojení, Zlatá TV funguje hned, v TV nikoliv.
Jakmile se O2 Zlatá v TV rozběhne, funguje již stále (např. 14 dní v kuse) až do dalšího výpadku napájení.
Zkoušel jsem HW reset TV, smazání cache aplikace, celkový reset aplikace (odinstalovat – nainstalovat), odpojení/připojení ethernet kabelu TV – bez úspěchu.
Po resetu si TV aplikace vyžádá login, nabídne volbu Zlatá / Modrá, potvrzení souhlasu s nahráváním. Po volbě zlatá se zobrazí chyba připojení s tlačítky Znovu a nastavení na které nelze kliknout = aplikace vytuhne, nebo se dokola restartuje, nebo spadne – objeví se menu TV. Když to nechám pár hodin být (do rána), obvykle se to vzpamatuje a dále funguje bez problémů.

Dotaz
1)   Proč funguje TV modrá a Zlatá nikoliv? Věřím, že jde o stejná data/stream ze stejného serveru. Čím se služby liší?
2)   Co mohu v době výpadku zkontrolovat (ping/tracert/…) pro další diagnostiku?
3)   Může na to mít vliv nastavení DNS na WAN rozhraní routeru? Používám volbu „auto“, ale mohu zadat vlastní DNS. To ale zřejmě nebude důvod proč Zlatá TV začně po delší době fungovat.

Předem moc děkuji za jakýkoliv tip k vyzkoušení.

PS: infolinku jsem zkoušel, pošlou technika, který přijede druhý den, kdy vše funguje a není co zkoumat.

« Poslední změna: 01. 07. 2022, 07:43:16 od Petr Krčmář »


Re:O2 TV po restartu nefunguje několik hodin
« Odpověď #1 kdy: 01. 07. 2022, 10:39:29 »
.
« Poslední změna: 01. 07. 2022, 10:41:20 od Karmelos »
Gréta je nejlepší.

Zopper

  • *****
  • 657
    • Zobrazit profil
Re:O2 TV po restartu nefunguje několik hodin
« Odpověď #2 kdy: 01. 07. 2022, 10:55:50 »
Nejspíš zabugovaná aplikace pro tu Philips TV (případně nějaká systémová knihovna, kterou ta aplikace používá). Obávám se, že jediné, co jde dělat, je smířit se s tím a zkoušet kopat do O2, ať si to opraví.