Nesetkali jste se také někdo s problémem, že se vám někdo vloupal do účtu na Alza.cz?
Mám účet zabezpečený náhodně vygenerovaným heslem z password manageru a dvoufázovou autentizací přes SMS. Přesto se mi o víkendu objevila v účtu cizí objednávka za 18 tisíc. Kupodivu ne s použitím uložené karty (omylem jsem ji jednou uložil a pak zapomněl, že ji chci odstranit), ale s platbou při vyzvednutí - takže podvodným úmyslem si nejsem jistý.
Objednávku jsem hned stornoval a kontaktoval support, které mu to bylo naprosto šumák. Druhý den se objevila stejná objednávka, tak jsem ji opět stornoval, změnil si heslo a důrazně kontaktoval support, kterému to opět bylo jedno.
Další den jsem opět urgoval support, jestli něco zjistili a po dalších pár dnech mi přišlo:
"Dobrý deň, bohužiaľ nedokážeme zistiť kto sa pod registráciu nabúral, prajete si Vašu registráiciu prípadne zrušiť, aby ste si mohli vytvoriť novú?"
Od kolegy mám zprávu, že i když má zapnuté 2FA, přihlášení proběhne bez SMS.
Je to jen eshop, ale zase největší u nás a tak by mě zajímalo, jestli se i někdo jiný s tím setkal - zaprvé, že to mají děravá a za druhé, že je jim to zcela jedno. U nás, kdyby zákazník nahlásil, že se mu někdo naboural do účtu, tak se to bude hodně řešit na technické úrovni a ne že necháme support mlžit.