Haha, v dnesni dobe jsou internety plne vsemoznych leetcode, hackerranku atd. Jestlize o nich tazatel nikdy v zivote neslysel, zrejme by si mel vyndat hlavu ze sedaci oblasti. "programovat e-shop na 100 zpusobu" skutecne dnes zadny skill neni a uz vubec to nepredstavuje nejakou intelektualni vyzvu. V IT je to - hned po QA - takove kopani lopatou a zatloukani hrebiku.
SAMOZREJME, ze takoveto typy uloh jsou naprosto klicove pro vyber uchazece (tedy pokud se uchazec uchazi o neco narocnejsiho nez masteni eshopu v male firme). Nelze ocekavat, ze prijdu na pohovor, reknu: "Jsem proste dobrej" a oni me bez dalsich otazek prijmou. Mozna to tak plati pro frontendaky, kteri ukazi, ze umi v JS naimportovat React/Angular/Vue, zavolat par funkci a udelat eye-candy menu. Ano, tam skutecne neni treba premyslet nad tim, jak rychle JS bude iterovat pres polozky toho menu...
Trochu se desim, jak tu vsichni pisi, ze to jsou nejake teoreticke nesmysle, ktere nikdy nepouzivaji. Skutecne jste nikdy neresili tak casty problem jestli pouzit napr. std::vector (cache-locality, malo alokaci) vs std::unordered_map (rychlejsi lookup) apod.? Skutecne nepremyslite nad cistotou a efektivitou vaseho kodu?
Vzpominam si, kdyz jsem nekomu vysvetloval, ze duplikovani kodu je zlo a ten clovek mi tvrdil, ze on se neridi nejakymi teoretickymi pouckami, ze on je "clovek z praxe"...
Tazateli doporucuji precist knihu o algoritmech, zjistit, co je to asymptoticka slozitost, nastudovat zakladni tridici algoritmy, datove struktury a potom busit leetcode/hackerrank.
Muzete si tu brecet, jak chcete, ale realita je takova, ze tohle proste na pohovorech chteji.