Neodmítat poštu pro neexistující uživatele na záložním serveru dnes prakticky nejde. Spousta spammerů toho využívala, že záložní servery tohle nedělaly a rovnou směřovala e-maily na záložní servery. Když záložní server přijme, má zodpovědnost za jeho doručení. Pokud schránka na primárním serveru neexistuje, má poslat odesílateli e-mail o nedoručení – jenže e-mail odesílatele bude obvykle zfalšovaný, takže e-maily o nedoručení budete jen obtěžovat nevinné lidi. Fakticky půjde z vaší strany o spam – a spammeři s tím samozřejmě počítají a to podstatné uvádějí do úvodní části e-mailu, která je v odpovědi o nedoručení citovaná.
Pokud byste chtěl zprávy pro neexistující adresy přijmout a pak zahodit, nedozví se zase odesílatel, který udělal překlep, že zadal špatný e-mail.
Je potřeba počítat s tím, že záložní MX server se u regulérního e-mailu dostane ke slovu akorát v případě, kdy budete mít dlouhodobý výpadek na primárním serveru. Protože krátkodobý výpadek primárního serveru překlene regulérní e-mail tak, že ho u sebe podrží odesílatel ve frontě a zkusí ho odeslat za pár minut znovu.