to E.:
Ta pisnicka je "Bez domu Ivane, ceka te Natasa" a zpiva to Honza Vycital

je videt ze presne vis o cem mluvis a je to dost ubohy. Bojuj argumenty a ne posmesky a uz vubec se neposmivej nikomu, kdo ti nemuze rozbit hubu, protoze to je to jediny co si za svoje kecy zaslouzis, jinak budes za ubozaka.
to Ivo Peterka:
Perfektni implikace. Mohl bych pozadat o blizsi osvetleni tohodle tvzrzeni? Nedava to moc smysl. Kdyz se nekdo ohani obchodnim zakonikem, znamena to, ze nema jasne pravni povedomi o veci?
Tady vubec nejde o to, jak by jsme si to vsichni predstavovali v utopickem svete s reklamacemi, ale o realne zkusenosti cloveka, ktery tyto patrne asi nejspis ma, a vetsina veci co jsem od nej cetl davaji perfektni smysl a ani mi neprijde, ze by to psal nejak namachrovane. Naopak pro mne nepochopitelna je reakce nekterych jedincu, kteri misto toho, aby za prispevek takovehoto druhy byli vdecni, tak nadavaji a zpochybnuji pisatelova slova. Svet neni dokonaly a nikdy byt ani nemuze, ulevite-li na strane prodejcu tak ti toho zacnou zneuzivat, ulevite-li na strane zakazniku, tak toho zacnou po nejakem case zneuzivat ti. Samozrejme ze se najdou i taci, kteri jsou poctivi, ale to na celkove vizi dokonaleho spolecenstvi prida asi tolik, jako pracujici rom.
Pracuji v oboru a resim reklamace a zarucni opravy, ovsem nikoliv jako prodejce, ale primo za servisni stredisko, takze vim, ze je zakonik vysvetlitelny ruznymi zpusoby a taky znam, a nejednou jsem se i sam stal obeti pokusu o podvod ze strany zakaznika. Z tohoto duvodu je zrejme, ze si jednotlive spolecnosti dobre hlidaji duvody oprav a budou se hadat o sva prava stejne tak, jako to dela zakaznik. Oni totiz vyrobci a dodavatele maji prava taky, i kdyz to tak nevypada a spousta lidi si to nemysli a tyto "malickosti" v podobe napr. reinstalace firmwaru stoji spolecnost nemale penize, takze se neni cemu divit, ze si sve investice chrani. Jak uz tady bylo receno, PC jsou vicemene standartizovane, takze srovnavat operacni system na PC s OS na telefonu je jako srovnavat jablko s jablecnym mostem. Chut tam sice je, ale konzistence je uplne jina.
V takovemto pripade samozrejme muzete zaslat jednotku na servisni opravu a servisni stredisko se bude zalezitosti zabyvat, ale zrovna tak, jak uz tu bylo receno, muzete klidne ocekavat zamitavou odpoved s odvolanim na Vami nainstalovany firmware. No a pak uz je zalezitosti zakaznika se proti odvolani odvolat a zaridit znalecky posudek, kde jen uvodni sezeni by zaplatilo polovinu ceny vetsiny takovychto telefonu. Ovsem i pokud tohle vsechno podstoupite, a znalecky posudek nakonec za tezke penize zaplatite a obdrzite, tak ani tato skutecnost neznamena, ze Vam na zaklade tohoto posudku servis jednotku opravi a ani to neni jeho povinnosti. Pak samozrejme prichazi cast nejzajimavejsi a nejrychlejsi a to jsou soudy. Secteno podtrzeno, se Vam to proste nevyplati a bezny smrtelnik si dobre rozmysli, jestli mu podobne problemy stoji za to. Vyhnout se tomu samozrejme lze dobrym vyberem vyrobcu, dodavatelu a ctenim zarucnich podminek. A to same Vam doporuci i ČOI nebo SOI.