reklama

Vrácení zboží do 14 dnů a hygienické důvody

Re:Vrácení zboží do 14 dnů a hygienické důvody
« Odpověď #15 kdy: 18. 09. 2019, 05:48:32 »
Ale napriklad v mojom pripade chranicov na zuby ma oklamali. (...)
Moja chyba bola ze som to otvoril, ale vtady ma nenapadlo, ze to je chytak.

To už je trochu paranoia, že se jedná o "chyták" či záměr.
I v krámě Vám můžou dát jiné zboží, vyskladnit i jinou položku.

To je bohužel vždy na Vás, abyste si zkontroloval převzetí, co přebíráte a v jakém množství.
Asi jako reklamovat jídlo poté, co ho sníte :).

reklama


Re:Vrácení zboží do 14 dnů a hygienické důvody
« Odpověď #16 kdy: 18. 09. 2019, 08:39:20 »
Asi jako reklamovat jídlo poté, co ho sníte :).
A to je zrovna, p. Miroslave, má oblíbená činnost :-) Ale jinak mi nezbývá než souhlasit.

Re:Vrácení zboží do 14 dnů a hygienické důvody
« Odpověď #17 kdy: 18. 09. 2019, 08:42:21 »
A to je zrovna, p. Miroslave, má oblíbená činnost :-) Ale jinak mi nezbývá než souhlasit.

Jednou se kolegovi stalo, že asi na předposledním soustu jídla našel v salátu takového mrňavého šneka. Prostě špatně propraný salát. Udělalo se mu nevolno a reklamoval jídlo - v tom případě oprávněně i poté, co ho snědl. Ale v takovém případě to není na vrácení peněz, ale na nějakou slevu (byť by se dalo polemizovat o tom, že jídlo se špatně propraným salátem by si neobjednal a nepozřel vůbec, ani za nižší cenu).

 

reklama