......já mám zase "veselou" historku s Dell podporou.
Cca 10 let zpět, byl jsem totální admin ucho a byl páteční večer a já se rozhodl po pracovní době vyřešit jeden problematický dell server, kde padal OS, asi ram nebo board říkal jsem si, zavolám na dell podporu (placená 4h reakce) a týpek ochotně kolem 22:00 dorazil i s náhradním boardem a ram, (prý to expres objednával až z PL skladů, v CZ díly pro tento typ serveru neměli). Pustili jsme se do práce a na serveru vyměnili kde co, protože diagnostika žadný problém neukazovala, cca po 2 hodinách jsem si uvědomil, že děláme na jiném serveru :-) , no co už mi zbývalo, nechal jsem si to pro sebe a celou situaci hrál až do konce a kolem 2:00 po té, co týpek defakto poskládal z dílů nový server jsme se rozloučili, že budu hw sledoval zda se chyba znova neukáže... no neukázala. Cca za týden jsem nahlásil, tentokrát už ten správný server, týpek znova dojel a opravil reálnou chybu. Nakonec jsme si navzájem postěžovali na těžký úděl adminů. Trochu jsem se vnitřně zastyděl :-)...
Příští měsíc jsme zavedli inventarizaci serverů :-)