reklama

Nabízí ještě nějaká banka normální internetbanking?

phpkral

Re:Nabízí ještě nějaká banka normální internetbanking?
« Odpověď #120 kdy: 22. 12. 2018, 23:05:47 »
Jo George, to je kapitola sama o sobě.
Co si myslet o systému, který vás nechá uložit do databáze název příjemce s překlepem ( o s háčkem ) a při dalším vyplnění příkazu ho tam automaticky podle čísla účtu doplní ale při konečném odeslání příkazu zbuzeruje hláškou o nepovoleném znaku?
A opovažte se ve zprávě pro příjemce nebo poznámce pro sebe použít uvozovky !
Tak snad by jste nechteli aby za tech 60hrubeho nejaka lopata premyslela...  ::) ;) dostavaji presne to co si zaplati.
Nikdo nechce aby lopaty myslely. Protože josu to lopaty. myslí vedoucí projektu ... .

reklama


Milow

Re:Nabízí ještě nějaká banka normální internetbanking?
« Odpověď #121 kdy: 16. 01. 2019, 07:57:51 »
CitiBank - tam jsem byl šťastný, ale prodali mě RB - a to je peklo, musel jsem odejít - privát / firma
KB - musel jsem odejít, šílený přístup ke klientovi - firma
mBank - přestal jsem používat, ani nevím proč - privát
AirBank - přestal jsem používat, štvala mě podivná byrokracie - privát
FIO - mám asi 6 let, nejsou ideální, ale zatím jsem spokojený - privát / firma
Revolut - Tohle mě nadchlo - používám na každodenní placení i mezi přáteli - karta vyzkoušena v EU, severní Amerika, JV Asie - privát
RB - nechal jsem si jen kreditku, co mi převedli z CitiBank se všemi bonusy, používám ji jen v USA, což je tak 2x do roka a pokaždé je tam nějaký problém, najít něco lepšího, okamžitě odcházím - privátní kreditka
Twisto - TVL, tak tohle nechápu, nic nefunguje napoprvé, podivné výhody a služby - testuji asi 3 měsíce a zatím asi nehorší co jsem kdy potkal - privátní kreditka

L.

Re:Nabízí ještě nějaká banka normální internetbanking?
« Odpověď #122 kdy: 16. 01. 2019, 08:45:07 »
AirBank - přestal jsem používat, štvala mě podivná byrokracie - privát

Zajímavé, jsem u AirBank skoro od jejího vzniku, ale žádné byrokracie jsem si nevšiml, natož "podivné".

FIO - mám asi 6 let, nejsou ideální, ale zatím jsem spokojený - privát / firma

Já na ně nadávám kudy chodím, protože doposud nebyli schopni zavést potvrzování plateb mobilním klíčem. Slabou útěchou je, že alespoň ověřené účty zavedli, i když (jak je u nich zvykem) dost nešikovně a se zpožděním oproti ostatním. Mít AirBank export do účetnictví, tak už u nich dávno nejsem.

Revolut - Tohle mě nadchlo - používám na každodenní placení i mezi přáteli - karta vyzkoušena v EU, severní Amerika, JV Asie - privát

Zajímavé, nedávno jsem řešil s kamarádkou nějakou platbu a ona jestli mám Revolut a když se dozvěděla že ne, tak hned ať si ho zařídím a opěvovala, jaké je to hrozně skvělé, ale když jsem se jí zeptal na nějakou konkrétní výhodu, v čem je to lepší, tak nebyla schopná odpovědět. A když jsem jí řekl, že si ho zařizovat nebudu a ať mi to normálně pošle na účet do Fia, že převody jsou přece D+1 a často D+0 tak z ní vylezlo, že to vlastně Revolut neumí. Takže to mám zařazené do škatulky "Frikulínská blbina".

Trenky dolu

Re:Nabízí ještě nějaká banka normální internetbanking?
« Odpověď #123 kdy: 16. 01. 2019, 09:03:14 »
Taky bych rad slysel vic o Revolutu tzn jak to pouzivas. Mezibankovni kurzy ok, ale o vikendech je to jinak nebo jen pro prevody? Musi se to porad "nabijet"? Je k tomu emboss bez napisu "debit" tzn autopujcovny to berou?

qwertz

Re:Nabízí ještě nějaká banka normální internetbanking?
« Odpověď #124 kdy: 19. 01. 2019, 20:49:50 »
Totální rozklad bankovnictví Spořitelny pokračuje. Naprosto zprasené přihlášení Smartphone aplikací (místo nahrazení SMS zrušili i heslo do IB) už tu zaznělo. Víte jak se aktivuje Smartbanking aplikace? V době, kdy všechny ostatní banky aktivují aplikaci jednorázovým kódem, Spořitelna nutí uživatele zadat do telefonu username a password z Internetového bankovnictví.

Je vidět, že IT policy v této firme ovládli naprostí ignoranti.  :o

reklama


Re:Nabízí ještě nějaká banka normální internetbanking?
« Odpověď #125 kdy: 20. 01. 2019, 16:15:53 »
... Víte jak se aktivuje Smartbanking aplikace? V době, kdy všechny ostatní banky aktivují aplikaci jednorázovým kódem, Spořitelna nutí uživatele zadat do telefonu username a password z Internetového bankovnictví...

Si děláš kozy.

qwertz

Re:Nabízí ještě nějaká banka normální internetbanking?
« Odpověď #126 kdy: 20. 01. 2019, 16:48:30 »
Si děláš kozy.

Bohužel ne:
 https://www.csas.cz/cs/caste-dotazy/jak-se-do-george-go-prihlasim

"Jak se do George v mobilu přihlásím?

Poprvé se přihlásíte svým uživatelským jménem (klientským číslem), heslem a zadáním ověřovacího SMS kódu. Pak si zvolíte, jak se budete přihlašovat příště,a to podle toho, co umožní váš telefon: gestem, PINem, otiskem prstu nebo přes FaceID. Druhou variantou je pak přihlášení přes aplikaci George klíč, kterou si aktivujete na svém telefonu. Ta funguje bez přepisování SMS kódů a je podstatně pohodlnější."


Evidentně vůbec nechápou princip nezávislého kanálu, kde se přístupové údaje nesmí potkávat.

BTW George klíč nezávislý kanál zrušil úplně. Pro přihlášení do IB se pak heslo nepožaduje vůbec.

priknák

CitiBank -- privát
mBank - - privát
AirBank -  privát
FIO - - privát
 Revolut -- privát
RB - - privátní kreditka
Twisto - - privátní kreditka
co znamená privát?

 

reklama