Jenže firma ví, jaký typ emailu jí nebude doručen. Uživatel freemailu to minimálně v případě centrum.cz neví. Nejsem sice odborní na emaily, ale nemyslím si, že takový spam filtr nejde napsat lépe, např. tak aby nebyly automaticky zahazovány emaily od známých odesilatelů nebo aby si užvatel mohl do toho bordelu vlézt a vytřídit si to sám (popř. zneplatnit nějaké pravidlo - od tohoto odesilatele chci přijmout vždy)
Firma jako excello to také ví, uživatel to neví ani v jednom případě. Freemail bez filtrování zpráv nefunguje, každý si může email provozovat sám si jako placenou službu (pár korun měsíčně) a tak si může poštu řešit také sám, zkus si to.
Ten filtr se nějak chová, ne vždy to je ideální, proto to nepoužívám, nelibí se mi to, ale freemaily se takhle chovají snad od počátku, bohužel. Zatím nikdo na lepší způsob nepřišel, ve své schránce mám v současné době 1500 pravidel kvůli spamu, jo, mám stejný email skoro 20 let, je už na spouště míst