dustin: tak záleží co provozuješ a co potřebuješ, mě by s repasem asi většina klientů vyhnala komínem (někteří by ten komín kvůli tomu i postavili).
U tohoto supportu jde asi o velikost zakázky, bohužel všichni si nejsme rovni, Dellů jsem nasazoval stovky a technici nejsou tak špatní, ale moc jich nemají, najímají si na to další firmy nebo prostředníky, kdysi dokonce jsem zadal reklamaci a oni si poptali mě na její vyřízení, v tu dobu jsem měl chuť je něčím majznout
.
Výměnu desky na místě jsem už dlouho neviděl, zpravidla odváží celý server, ani se nedivím, že nevěděli jak na to, osobně bych musel také otevřít manuál a studovat, kde je jaký šroubek, člověk to nedělá pořád a oni to ob generaci zpřehází, kdoví, jestli přijel zaměstanec dellu nebo někdo na to dojednaný.