dnešní doba ještě není ready na 4K. spousta herních tiktulů na to není uzpůsobena. nemají škálovatelný HUD a to se prostě nedá. měl jsem kvalitní 4K za 16 litrů, po půlroce, i když mi to trhalo srdce, sem ho prodal a koupil 2560x1440. za prvý, potřebuješ gtx1080+ pokud chceš mít nějaký FPS ve hře, moje 1060 na 4K nedává třeba Battlefield 1 ani na minimum na stabilních 60FPS... při velikosti monitoru 27 palců potřebuješ na tom 4K použít ve windows 150% DPI nastavení (což ve srovnání s 2560x1440 @ 100% DPI na 27 palcovém monitoru dělá všechno cca stejně veliký - rozdíl bude do 5%).
mam notebook s Intel HD 520, 4K rozlišení to dává, ale fungovalo mi to jenom na 30Hz.
Která hra nemá škálovatelný HUD? Všechny, co jsem zkoušel (Bioshock Infinite, Borderlands 2 a Pre-Sequel, Tomb Rider, The Talos Principle, Sundered, …), ho mají.
Stačí omezit anti-aliasing a pak by to měla stíhat i GTX 960 (nemám Battlefield 1, ale výše uvedené stíhala). Při takovém DPI ani není potřeba.
Ve Windows? Tak jestli nebude problém v tom
32'' je podle me na 4k spis minimum....jinak jsou to silene blechy nebo si muzes rovnou koupit nizsi rozliseni.
Pokud budes pouzivat aspon nacas nizsi rozliseni, zkontroluj hlavne jak dobrou maji interpolaci, v recenzich to byva....
Mám 28" 4K monitor a přijde mi výborný, že je všechno konečně ostré.
Blechy? Jaký systém používáte, že neumí HiDPI škálování? KDE to umí, GTK to umí, Chromium to umí, hry to typicky taky umí, blechy mám jen ve Steamu, kde to řeší Big Picture Mode (stejně hraju s ovladačem).