Mám z nich takové rozporuplné pocity. Velká firma, na všechno jsou postupy, které nejde obejít a všechno je problém.
Zákazník stěhoval sídlo firmy a na nové adrese si zřídil UPC. Nepřišla faktura, čehož si nikdo nevšiml. Jak se později ukázalo, byla poslána na původní sídlo, i když UPC vědělo, že se stěhuji. Poslali SMS s upomínkou, ale jednatel byl zrovna služebně v zahraničí a nějaké UPC tam neřešil, že to počká, až se vrátí. Zákazníka odpojili a nešlo se s nimi nijak domluvit. Nějak to zaplať, to že se bez internetu nedostaneš do banky je tvůj problém. Až systém platbu zaeviduje, tak se můžeme začít bavit o obnovení služby. Byli tenkrát offline asi dva nebo tři dny a to byl celkem problém, protože v podstatě všechno řešili terminálově na serverech matky v zahraničí. Netvrdím, že v tom byl zákazník bez viny, ale u business přípojky by snad mohli zavolat, co se chystají udělat.
Nějaké problémy se stabilitou tam taky byly, ale to snad vyřešili výměnou modemu. Už je to docela dávno, detaily si nepamatuji.