Práce na reklamacích v CZC

karel

Práce na reklamacích v CZC
« kdy: 11. 01. 2017, 14:06:51 »
nemate nekto skusenost s praci na reklamacich v czc ,jak to tam chodi . hodne mne zajima hardware.
v popisku maji ze je to dost investigativni zalezitost , co mne prave bavi.
diky
Karel
« Poslední změna: 11. 01. 2017, 20:38:04 od Petr Krčmář »


anymouse

Re:prace na reklamacich czc
« Odpověď #1 kdy: 11. 01. 2017, 16:19:47 »
Zkušenost jedině takovou, že mi neuznali upadlý microUSB na powerbance a když jsem jí rozebral, abych ho vyměnil, tak jsem viděl, že zcela jasně byl špatně (ne)připájený. Takže bych si tipl, že tam bude velký tlak na to, aby i jasně oprávněné reklamace pokud možno neuznávali.

JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:prace na reklamacich czc
« Odpověď #2 kdy: 11. 01. 2017, 16:28:03 »
V kteremzto pripade clovek, ktery takto musi delat svini, musi pocitat s tim, ze bude potkavat spoustu nasranych lidi. Krome toho to bude akorat papirovani a posouvani krabic po regalech. Na nejake investigativni zalezitosti bych nespolehal, to je nejspis akorat catchword, aby jim tam vubec nekdo sel makat.

Honza

Re:prace na reklamacich czc
« Odpověď #3 kdy: 11. 01. 2017, 17:42:28 »
U prodejce opravdu žádné investigativnosti nečekej, ten to vždy nakonec nechá posoudit dodavatele. A technik na reklamačním o tom udělá jen záznam.

j

Re:prace na reklamacich czc
« Odpověď #4 kdy: 11. 01. 2017, 18:20:37 »
V cechaci budes sedet za stolem, a zkoumat jestli to co ti zakos dava neni mechanicky rozflakany. Maximalne to na 2-3minuty zkusis zapnout. To proto, aby pak nerval dodavatel cechace, ze mu posilate fungujici veci. A pokud to ty 2-3 minuty pobezi, tak je to nereklamovatelny (z pohledu czc - dodavatel).

Tudiz vsichni ITci ktery ti prinesou neco na reklamaci to vzdy dodaj tak, ze je to 100% KO. Jelikoz uz sou pouceni a vedi, ze by se jim to vratilo jako funkcni, protoze zavada se projevuje treba po hodine provozu.


Re:prace na reklamacich czc
« Odpověď #5 kdy: 11. 01. 2017, 18:40:01 »
Technik na reklamacích je jedna z nejposlednějších it prací pro studentíky.

Vybalíš součástku, okoukneš jestli je něco zjevného, něco možná připojíš a nebo ani ne, zapíšeš a pošleš dál kompetentnímu servisu ... připadá ti ti investigativní?

Re:prace na reklamacich czc
« Odpověď #6 kdy: 11. 01. 2017, 18:42:23 »
Tudiz vsichni ITci ktery ti prinesou neco na reklamaci to vzdy dodaj tak, ze je to 100% KO. Jelikoz uz sou pouceni a vedi, ze by se jim to vratilo jako funkcni, protoze zavada se projevuje treba po hodine provozu.
Stoprocentně pravda. Člověk vezme nějaký zdroj, ustřihne mu konec a má "reklamovátko" kterým přejede po reklamované věci a neni dohad.

pavlix

  • ****
  • 253
    • Zobrazit profil
Re:prace na reklamacich czc
« Odpověď #7 kdy: 11. 01. 2017, 19:13:52 »
Tohle řeším přes právní pojištění. Zatím pojišťovnu většinou baví vyplácet reklamace ze svého, ale věřím, že si podle toho nadimenzují právníky a časem začnou vydělávat na náhrady ze soudních sporů.

Re:prace na reklamacich czc
« Odpověď #8 kdy: 11. 01. 2017, 19:36:15 »
Tohle řeším přes právní pojištění. Zatím pojišťovnu většinou baví vyplácet reklamace ze svého, ale věřím, že si podle toho nadimenzují právníky a časem začnou vydělávat na náhrady ze soudních sporů.
Jako co řešíš s právnim oddělením?

jak

Re:prace na reklamacich czc
« Odpověď #9 kdy: 11. 01. 2017, 20:28:03 »
nemate nekto skusenost s praci na reklamacich v czc ,jak to tam chodi

Nejen v CZC ale i ve vsech ostatnim eshopech typu alza, alfa, tsb atd. to pri reklamacich chodi tak ze prioritni je ojebat zakaznika, obvzlast tim vic cim blize je konec zaruky reklamovaneho produktu ci je to jakkoliv diskutabilni.
Budes muset zamerne lhat, vymejslet si a vohejbat cokoliv co pujde tak, aby nemusela byt uplatnena zarucni oprava / vymena veci / vraceny penize.
Samozrejme netvrdim ze se nenajdou taci zakaznici kteri chcou tu ojebavku z druhy strany, ale to co predvadi tito prodejci pri reklamacich je kolikrat za hranici zakona (vlastni skunosti, nakonec kdyz se clovek nenecha, tito prodejci neriskuji soudni spor a ve finale se domluvi ci zakaznikovi vyhovi (samozrejme je-li pravo opravdu na jeho strane), ale stoji to hromadu casu a nervu - a na to oni spolihaj, ze se na to clovek vysere).
O technickych znalostech a dovednostech techto "pracovniku" neni samozrejme zadny pochyb - nemaji je, proto to, pri cimkoliv nezjevnem na prvni pohled, posilaji na posouzeni jejich dodavateli (zpravidla velkoobchod) nebo servisu vyrobci, dle toho co maji nasmlouvano.

Pokud ses sikovnej a chces lidem pomahat, ne skodit, najdi si praci v nejake slusne firme co delat IT servis / administraci pro jiny firmy - zpravidla pro mensi firmy ci zivnostniky.