Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #60 kdy: 02. 08. 2016, 16:10:22 »
Myslíte, že Karel Čapek byl tajný agent RIAA a MPAA?

Pohádka tulácká: Jak tedy je už zřejmo, řečený František Král se netěšil nejlepší pověsti, a opravdu nebyl nic jiného nežli tulák, který jen ukrádal pánubohu čas (jenže pánbůh na věčnosti má tolik mnoho času, že mu ho tím ani za mák neubylo)

Kniha apokryfů, Prométheův trest: Podle mého přesvědčení, pánové, Prométheus ten oheň prostě ukradl, a to našim bohům. Jeho zapírání a vytáčky nás nezmatou. Já bych jeho trestný čin kvalifikoval jednak jako obyčejnou krádež, jednak jako zločin rouhání a svatokrádeže. A my jsme tady proto, abychom co nejpřísněji potrestali tuto bezbožnou opovážlivost a chránili posvátný majetek našich národních bohů.

Korespondence, 19. XII. [19]25 (305): ale já toho Duhamela namouduši nečtl; netvrdím sice, že nekradu, ale tentokrát musím Duhamelovi vytknout, že píše bez mého vědomí věci, které o něco později napíšu já

Korespondence, Rudolfov, před 24. červencem 1923 (391): ať si to vyřídí sami s tím americkým filmovým banditou, který bez našeho vědomí vykradl naši látku; že nevíme, kdo je to a v jaké míře se to zneužití stalo


Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #61 kdy: 02. 08. 2016, 16:21:16 »
Njedriv nekoho zbuzerovat, ze kradez pouziva v soudladu se zakonem, a pak jineho, ze monopol v legislative uvedeny neni...

Lol Phirae

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #62 kdy: 02. 08. 2016, 16:28:46 »
Jirsáku, seš už úplně zhulenej, nebo co to tady bliješ z hladu?

you_are_a_pirate

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #63 kdy: 02. 08. 2016, 16:39:06 »
Jirsaku, pekne jsi vsem ukradl, kde ukradli chybu, urcite jsi z toho cely ukradeny, takze by ses mel mozna ukradnout, aby ses nam neukradnul.

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #64 kdy: 02. 08. 2016, 16:47:50 »

To, že je něco kopie, neznamená, že to není cizí majetek nebo věc. Když si někdo udělá duplikát vašeho klíče a s jeho pomocí vás vykrade, taky se nebude obhajovat tím, že pracoval s kopií klíče, ne s původním klíčem.

Kopie přece není cizí majetek. Je to moje kopie. Pokud někdo pracoval s kopií klíče a okopíroval moje vybavení doma, tak to bude všem jedno.


Tuxik

  • *****
  • 1 473
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #65 kdy: 02. 08. 2016, 20:17:39 »

To, že je něco kopie, neznamená, že to není cizí majetek nebo věc. Když si někdo udělá duplikát vašeho klíče a s jeho pomocí vás vykrade, taky se nebude obhajovat tím, že pracoval s kopií klíče, ne s původním klíčem.

Kopie přece není cizí majetek. Je to moje kopie. Pokud někdo pracoval s kopií klíče a okopíroval moje vybavení doma, tak to bude všem jedno.

Za prvé, až si někdo okopíruje tvoje soukromé video, jak si ho honíš nad manuálem k javě a hodí to na YT, asi ti to jedno nebude. Za druhé, až za nějakých odhadem 6 let doděláš alespoň střední a třeba budeš opravdu pracovat jako programátor, tak ti přeju, aby si zaměstnavatel zkopíroval tvou práci, použil ji, tobě vrátil na flashce "originál" a potom ti nedal výplatu, protože jsi pro něj nic neudělal a on si to jenom zkopíroval, čímž ti nevznikla žádná škoda :P

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #66 kdy: 02. 08. 2016, 20:57:50 »
OMG, na to bys možná mohl dostat důchod, protože to už je hodně silná káva :D

Jakože mi to video zmizí z mého počítače? Takže on ho zkopíroval a smazal?

Platí se předem, takže smůla. Zkopírovat to může, také se to tak běžně dělá. Nebo ty vždy pro každou kopii píšeš všechno znovu?

Tuxik

  • *****
  • 1 473
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #67 kdy: 03. 08. 2016, 08:55:52 »
OMG, na to bys možná mohl dostat důchod, protože to už je hodně silná káva :D

Jakože mi to video zmizí z mého počítače? Takže on ho zkopíroval a smazal?

Platí se předem, takže smůla. Zkopírovat to může, také se to tak běžně dělá. Nebo ty vždy pro každou kopii píšeš všechno znovu?

podle tvé logiky zaměstnavateli nic nedáš, protože ti na PC zůstává tvůj výtvor. On si ho od tebe "jen zkopíruje" a pak to použije, za což se podle tebe nemusí platit. Aneb přeložím to do tvé pirátojavovštiny - vykašle se na to, že s tím měl někdo nějakou práci, protože ta je podle tebe zadarmo.

Opravdu mě stále ujišťuješ, že jsi jen dítě ze základky, protože jako programátorovi by ti asi nebylo jedno, že někdo používá zadarmo a v rozporu s tvými podmínkami tvoji práci, za kterou jsi chtěl dostat zaplaceno.

A než tě napadne nějaká další kravina, tak ne, opravdu není argument, kolik kdo na své práci už vydělal a že je vlastně jedno, jestli to pár lidí použije v rozporu s licencí.

you_are_a_pirate

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #68 kdy: 03. 08. 2016, 15:15:45 »
Tuxiku, slysel jsi nekdy o takove veci, ktere se rika pracovni smlouva?

Podle tebe dlazdic nedostane za praci zaplaceno, protoze nema vyhradni prava k vyslednemu chodniku?

Tuxik

  • *****
  • 1 473
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #69 kdy: 03. 08. 2016, 15:58:10 »
Tuxiku, slysel jsi nekdy o takove veci, ktere se rika pracovni smlouva?

Podle tebe dlazdic nedostane za praci zaplaceno, protoze nema vyhradni prava k vyslednemu chodniku?

Ale jistě, že slyšel. Nicméně v javamanově teoretické rovině, že cizí práci není třeba platit jen proto, že se dá okopírovat by to taky mohlo být tak, že pracovní smlouvu není třeba dodržovat, protože programátor pro mě nic neudělal, pokud mu ponechám právo si svoje zdrojáky strčit třeba za klobouk a já si je pouze okopíruju. Ano, je to nesmysl... úplně stejnej jako tvrdit, že když jsem se libovolným způsobem dostal k jakémukoliv cizímu dílu, můžu jej bez ohledu na licenci použít dle vlastní libosti.
Neskutečně mně totiž vadí ten arogantní přístup všech blbečků, kteří si myslí, že když si umí nainstalovat utorrent, tak jsou největší drsňáci na světě.
Mimochodem, nazývejte si to všichni jak chcete, pokud se vám nelíbí krádež, najdeme v našich zákonech lepší kategorizaci. Když vynechám nepopulární autorský zákon, který se beze sporu vztahuje na předmět této diskuze, může užitím cizího díla a jeho distribucí dojít například k bezdůvodnému obohacení.

Lol Phirae

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #70 kdy: 03. 08. 2016, 17:06:29 »
Ježíšmarjá, když už tady někdo "chytře" vytáhl "analogii" se zaměstnancem, tak bych mu kurva doporučil si přečíst v AZ ten paragraf nazvaný "zaměstnanecké dílo". Ufffffff. To jen aby ses pak nedivil, páč v tom máš zjevně "jasno".

Karbous

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #71 kdy: 03. 08. 2016, 17:19:55 »
Heh, se proste smirte, ze kopirovani a nasledne sireni (byt i bezuplatne) neci prace, pokud tomu licence odporuje, je proste spatne...
Az nekomu z Vas zastancu nekdo neco "zkopiruje" a vydela na tom majlant, zmenite nazor...

Tuxik

  • *****
  • 1 473
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #72 kdy: 03. 08. 2016, 18:00:20 »
Ježíšmarjá, když už tady někdo "chytře" vytáhl "analogii" se zaměstnancem, tak bych mu kurva doporučil si přečíst v AZ ten paragraf nazvaný "zaměstnanecké dílo". Ufffffff. To jen aby ses pak nedivil, páč v tom máš zjevně "jasno".

AZ je paskvil, ze kterýho si každý vybere, co se mu zrovna hodí. Ale to je jedno, bylo to lehce nešikovné a bylo to stejně teoretické, jako některé zdejší výplody a hlavně jsem tím chtěl říct, že když někdo něco dělá, rád by za to dostal zaplaceno. Jakékoliv výplody typu "je to starý, už zaplatili jiní, dá se to stáhnout bez přiložené licence" a podobně jsou prostě irelevantní a nikomu nedávají žádná práva.

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #73 kdy: 03. 08. 2016, 18:20:46 »
Heh, se proste smirte, ze kopirovani a nasledne sireni (byt i bezuplatne) neci prace, pokud tomu licence odporuje, je proste spatne...
Az nekomu z Vas zastancu nekdo neco "zkopiruje" a vydela na tom majlant, zmenite nazor...

Proč by to bylo špatně? Naopak je to dobře, kopírování je správné a mělo by být podporováno. Viděl jsi ten youtube klip, ne? Jen lopaty si myslí, že existuje něco jako duševní vlastnictví.

javaman (ten nejlepší)

Re:Použití assetů z komerční hry ve vlastní hře
« Odpověď #74 kdy: 03. 08. 2016, 19:07:46 »
Jakékoliv výplody typu "je to starý, už zaplatili jiní, dá se to stáhnout bez přiložené licence" a podobně jsou prostě irelevantní a nikomu nedávají žádná práva.

Spíše naopak. Ty základní právo kopírování máš a nikdo ti ho nemůže vzít.