@Qwerty: Ale ono to tak bude fungovat, problém je ten, že musíte kód vrácený z API vytisknout na oficiální účtenku, kterou předáváte zákazníkovi. To zcela vylučuje nějaké post-process odesílání večer najednou, až se rozhodente, který prodej přiznáte a který ne. Taková možnost tu sice v záloze je v případě výpadku systému, ale nelze to využívat stále.
Že si na to brousí zuby spousta firem a sveze se je jasné, problém ale je to, že to musí být kvůli kódu na účtence integrováno do Vašeho systému. Dokumentace zatím veřejná není a dost možná ještě vůbec neexistuje, ale bude to fungovat jak píšete. Dostanete klíč a tím budete podávat info o hotovostní/karetní platbě a vrátí Vám to kontrolní kód a věřím, že si to dokáže zbastlit průměrný a asi i podprůměrný programátor.
Problém univerzálních řešení jako chtějí operátoři a jaké byste chtěl třeba vytvářet vy je ten, že pak z toho systému musí lézt ta účtenka s kódem. To je celkem použitelné ve stánku se zmrzlinou, kde veškeré operace budou probíhat pouze těmito prodejkami, ale u všech jiných frem kde je třeba vést více agend jako prodej na FA, velkoobchodní odběr, více středisek atd budete muset tato data ze systému prodejek přelévat do svého ekonomického systému. A tady už se naráží na číselné řady, atd.
Takže určitě není problém vést si prodejky za hotové bokem appkou od Vodafonu nebo tou Vaší, ale drtivá většina bude vyžadovat přímé napojení na ekonomický systém kvůli stavu skladů atd. Takže v konečném důsledku na tom nejvíce získají poskytovatelé obchodních systémů, kteří sice ještě neznají složitost a cenu, ale už nyní pracují v cenících na kolonce za modul EET :-)