IDE pro HTML, CSS a JS

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #30 kdy: 21. 01. 2015, 17:29:23 »
Kdo na serveru editor spusti, tomu ruku urazit ;)
Pekne delat servery pres Puppet, Docker... cokoli, co vyrabi imutable servery, na ktere uz nikdo nesahne.


Kit

Re:IDE (HTML + CSS + JS)
« Odpověď #31 kdy: 21. 01. 2015, 17:34:39 »
Na serveru bezi služby a ne IDE. Taky si nechodis hrat hry přes vzdalenou plochu.

Ty nehraješ hry přes vzdálenou plochu? Proč?

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #32 kdy: 21. 01. 2015, 17:55:26 »
Asi nemaji v terminalu flash nebo admina puritana co jim neda oddych.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

perceptron

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #33 kdy: 21. 01. 2015, 20:24:45 »
ja tiez nechapem kitov workflow (ale u kita je to rovnake ako jeho oop model)

vim je skvela vec a su majstri vimu, co dokazu poslepiacky v 6 splitscreenoch kompilovat.

ono ten argument s editovanim na webserveri je super pre napatlane stranky, kde randomne treba urobit drobnu zmenu (svoj web mam tak) a zmenu si pozriem cez prehliadac...oh, ale na ten treba gui :D

a ako povedal predrecnik, civilizovany vyvoj ide tak, ze komitujem do gitu a na serveri len pullujem, este civilizovanejsi tak, ze este aj konfiguraky su verzovane a puppetovane, takze opat vim je zhruba na urovni nano a mceditu, kde nejde o vyvoj, ale o nudzove opravy


kolar

Re:IDE (HTML + CSS + JS)
« Odpověď #34 kdy: 21. 01. 2015, 21:15:23 »
Na serveru bezi služby a ne IDE. Taky si nechodis hrat hry přes vzdalenou plochu.

Ty nehraješ hry přes vzdálenou plochu? Proč?

Proč bych to dělal? Tak může hrát jen lempl nebo začátečník. Stejně tak to asi bude i s vývojem v textovém editoru.


Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #35 kdy: 21. 01. 2015, 21:57:19 »
Tak si utri mliko co ti tece po brade a chystej se pomalu spat, za 3 minuty mate na intru vecerku.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

kolar

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #36 kdy: 21. 01. 2015, 22:18:10 »
Co? Dědo, asi už stařecká demence? Hrát přes vzdálenou plochu by možná pro důchodce bylo, ale patlat něco přímo na serveru určitě ne.

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #37 kdy: 22. 01. 2015, 00:28:53 »
Treba jednou zazijes tu situaci, ze proste z duvodu na strane klienta jina moznost neni. A pak zjistis, ze nejaky graficky efekty apod nepotrebujes. Ono to proste funguje. Zatim jen ukazujes svoji nulovou zkusenost z praxe.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

kolar

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #38 kdy: 22. 01. 2015, 01:41:20 »
Spíše ty jsi pracoval ve firmách typu Patlal s.r.o., kde "menší" zásahy dělala obsluha rovnou od stolu a rovnou na produkci :D Takhle se to ale nedělá. Nejdříve se provedou automatické testy, pak automatické nasazení do testovacího prostředí a nakonec třeba po schávelení do produkce. Nikde tam nic s IDE není. A pokud myslíš administraci, tak tam by se o tom dalo uvažovat, když by to byla havárie. Ale zase při havárii asi moc neděláš s IDE :D

A s tím hraním jsi to myslel jak? Že hraješ přes vzdálenou plochu a přijde ti to OK?

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #39 kdy: 22. 01. 2015, 07:35:26 »
Hele trdýlko ja jsem nikde nepsal, ze na produkcnim serveru... Vis, ta vzdalena plocha muze byt proste a jednoduse vyvojovy server kdyz nemas cas si nastavovat vlastni vyvojove prostredi. Nebo kdyz ma zakaznik tak dana pravidla, ze proste data neodchazi od nej ven - proste ti da vpn, remote desktop a jedes. Existuji i firmy kde se programuje jenom takto a v kanclech jsou tenky klienti. Takze vyndej hlavu ze zadku.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #40 kdy: 22. 01. 2015, 07:36:28 »
A jinak hry nehraju, ale proste nevidim problem si na vzdaleny plose pustit treba miny. Je to hra? Je.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

kolar

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #41 kdy: 22. 01. 2015, 09:10:16 »
Co je to zase za nesmysly :D Už chápu ty tvoje problémy, ale věř, že ty se běžně nestávají a podobné patlání děláš jen ty.

A jinak hry nehraju, ale proste nevidim problem si na vzdaleny plose pustit treba miny. Je to hra? Je.

Je vidět, že hry nehraješ.

Tonda

  • *****
  • 694
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #42 kdy: 22. 01. 2015, 09:32:31 »
Treba jednou zazijes tu situaci, ze proste z duvodu na strane klienta jina moznost neni. A pak zjistis, ze nejaky graficky efekty apod nepotrebujes. Ono to proste funguje. Zatim jen ukazujes svoji nulovou zkusenost z praxe.
Ale to už sme mimo téma IDE/editor pro vývoj HTML/CSS/JS, pokud potřebuju fixnout něco na serveru, tak mi stačí libovolný editor abych těch pár znaků upravil a pak se člověk spokojí i s tím zrůdným vi, když tam není nic jiného, což sem na HP-UX zažil. Pokud je to víc než pár znaků, tak tam nakopíruju celý opravený soubor, kterým sem předtím pochopitelně otestoval na vývojovém a testovacím prostředí.

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #43 kdy: 22. 01. 2015, 09:45:50 »
Treba jednou zazijes tu situaci, ze proste z duvodu na strane klienta jina moznost neni. A pak zjistis, ze nejaky graficky efekty apod nepotrebujes. Ono to proste funguje. Zatim jen ukazujes svoji nulovou zkusenost z praxe.
Ale to už sme mimo téma IDE/editor pro vývoj HTML/CSS/JS, pokud potřebuju fixnout něco na serveru, tak mi stačí libovolný editor abych těch pár znaků upravil a pak se člověk spokojí i s tím zrůdným vi, když tam není nic jiného, což sem na HP-UX zažil. Pokud je to víc než pár znaků, tak tam nakopíruju celý opravený soubor, kterým sem předtím pochopitelně otestoval na vývojovém a testovacím prostředí.

Recept na katastrofu. Clovek nema na server co sahat a nejake soubory tam kopirovat.

Kit

Re:IDE pro HTML, CSS a JS
« Odpověď #44 kdy: 22. 01. 2015, 09:46:13 »
Treba jednou zazijes tu situaci, ze proste z duvodu na strane klienta jina moznost neni. A pak zjistis, ze nejaky graficky efekty apod nepotrebujes. Ono to proste funguje. Zatim jen ukazujes svoji nulovou zkusenost z praxe.
Ale to už sme mimo téma IDE/editor pro vývoj HTML/CSS/JS, pokud potřebuju fixnout něco na serveru, tak mi stačí libovolný editor abych těch pár znaků upravil a pak se člověk spokojí i s tím zrůdným vi, když tam není nic jiného, což sem na HP-UX zažil. Pokud je to víc než pár znaků, tak tam nakopíruju celý opravený soubor, kterým sem předtím pochopitelně otestoval na vývojovém a testovacím prostředí.

Vim není zrůdným editorem. Zvládne i otestování a deployment.